Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پروژه‌ی بعدی «رمدی» چیزی است که تصورش را هم نمی‌کنید

1

تا پیش از این استودیوی رمدی همیشه کم‌کار بوده و در یک زمان تنها بر روی یک پروژه کار می‌کرده و از سال 2001 که این استودیو مکس‌پین 1 را روانه‌ی بازار کرد تا الان بازی‌های زیادی نساخته است، اما چندی پیش این شرکت اعلام کرد که از این به بعد از این روند یکنواخت و خسته‌کننده (برای گیمرها) فاصله خواهد گرفت و سعی می‌کند تا همزمان بر روی بازی‌ها و پروژه‌های بیشتری کار کند. حالا بعد از گذشت مدتی از انتشار بازی زیبای کوانتوم‌بریک، همه‌ی ما می‌دانیم که رمدی مشغول کار بر روی کمپین (بخش داستانی) دومین نسخه از شوتر free-to-play کراس‌فایر است. این‌که خیلی‌ها اسم این بازی را نشنیده‌اند دلیل بر این نیست که فکر کنید، این بازی، عنوان کوچکی و طرفدار ندارد! این بازی طرفداران بسیاری در دنیا، مخصوصاً در آسیا و کُره (جایی که دفتر استودیوی Smilegate سازنده‌ی بازی در آن‌جاست) دارد. اما این بازی واقعاً چه‌قدر عنوان بزرگی است؟ بنا بر برخی گزارشات، این بازی تنها در سال 2013 در چین حدود 1 میلیارد دلار درآمد داشته است!
جدای از این، یک فیلم سینمایی با اقتباس از این بازی هم قرار است ساخته شود، حالا اگر استعداد رمدی در ساخت سینماتیک‌ها را با این مورد آخری در نظر بگیرید شاید متوجه دلیل این همکاری و شراکت رمدی با Smilegate بشوید.
در بلاگ رمدی نوشته شده که این استودیو مدتی مشغول به کار بر روی این بازی بوده اما جزئیات بیشتری همچنان در دست نیست.

1 نظر
  1. مهراد می‌گوید

    رمدی تهشه . امیدوارم این کارشم خوب باشه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.