Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چگونه پوکمن‌گو را بر روی ویندوز موبایل ۱۰ اجرا کنیم؟

0

پوکمن‌گو تبدیل به یک پدیده شده. چه از این بازی خوشتان بیاید چه هیچ اطلاعی از آن نداشته باشید، مطمئناً می‌دانید که این بازی حسابی سر و صدا کرده. به همین‌خاطر، مدت‌هاست بازیبازها از این مسئله گله دارند که چرا این بازی بر روی ویندوز موبایل عرضه نشده و چرا این بازی را نمی‌شود بر روی ویندوز موبایل اجرا کرد؟ اما جواب این است که: می‌شود این کار را کرد! فقط باید یک‌سری کارها را انجام بدهید.
با استفاده از یک کلاینت خارجی به نام PoGo UWP، کاربران ویندوز موبایل 10 هم می‌توانند دقیقاً مانند کاربران اَندروید و آیفون از پوکمن‌گو لذت ببرند. کافی است قدم‌به‌قدم با ما جلو بیایید. در سایت Winbeta.org به‌طور کامل نحوه‌ی اجرای پوکمن‌گو بر روی ویندوز موبایل 10 توضیح داده شده که مجبور به نصب تعداد زیادی برنامه هستید. قبل از هرچیزی نیاز به ساخت اکانت Pokemon Training Club (از این‌جا) دارید. اگر گوشی اَندرویدی یا آیفون دارید که این کار ساده است و اما اگر ندارید هم می‌توانید با استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز مثل Bluestacks (از این‌جا دانلود کنید) و یا Andy بر روی PC، به صورت آنلاین این اکانت را بسازید. انجام این کار ضروری است و حتماً باید انجامش بدهید تا اکانت‌تان فعال شود.
وقتی که اکانت را ساختید (چه با گوشی اَندرویدی یا آیفون و چه با استفاده از Bluestacks) باید در آن Login کرده و مجدداً Logout کنید، اما برای این کار اگر با Bluestacks کار می‌کنید یک تفاوت کوچک وجود دارد؛ بعد از نصب برنامه باید به فروشگاه Google Play Store بروید و پوکمن‌گو را دانلود کنید و بعد از آن، عمل Login و Logout را انجام دهید.

حالا بخش مهم کار از این‌جا شروع می‌شود:
1- یک فولدر روی PC خود بسازید.
2- باید 3 فایل را از این‌جا دانلود کنید. لینک دانلود مستقیم فایل‌ها: File 1 | File 2 | File 3
3- هر 3 فایل را درون پوشه‌ی ساخته‌شده بریزید.
4- گزینه‌ی Device Portal را بر روی ویندوز موبایل خود فعال کنید. (روش انجام این‌کار در سایت مستندات مایکروسافت)
5- در بخش Device Portal گزینه‌ی Install App را بزنید و اولین فایلی که دانلود کردید (فایل 1) را انتخاب کنید.
6- دو بار گزینه‌ی Add Dependency را بزنید و در این دو مرتبه به ترتیب فایل 2 و فایل 3 را انتخاب کنید.
7- جایی که نوشته شده Deploy را پیدا کنید و آن‌جا گزینه‌ی Go را بزنید. صبر کنید تا پیغام Done ظاهر شود.
8- پوکمن‌گو را از لیست App ـهایتان اجرا کنید.
9- در اکانت Pokemon Trainer Club ـتان SignIn کنید.
10- همه‌چیز تمام شد.

در نهایت باید گفت که این روش یک روش رسمی نیست و از طرف بازیبازها و طرفداران طراحی و اجرا شده بنابراین ممکن است اشکالات یا باگ‌هایی داشته باشد و یا حتی در میانه‌ی بازی شاهد خارج شدن از بازی هم باشید.
جالب است بدانید مایکروسافت تیمی را مسئول بررسی پوکمن‌گو برای اجرا بر روی ویندوز موبایل 10 کرده که البته این گروه هنوز هیچ اطلاعاتی را به صورت عمومی منتشر نکرده‌اند. فعلاً باید از همین روش برای اجرای بازی بر روی ویندوز موبایل 10 استفاده کنیم تا ببینیم مایکروسافت چه می‌کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.