Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ضرر مالی شدید اسکوئرانیکس به خاطر بازی نقش‌آفرینی جدیدش

0

در آخرین گزارش مالی شرکت اسکوئرانیکس (منتشر شده توسط Official Gazette) استودیوی Tokyo RPG Factory زیرمجموعه‌ی اسکوئرانیکس 244 میلیون یِن ضرر مالی داشته است.
در گزارش سال مالی منتهی به مارس 2016، دارایی‌های اسکوئرانیکس از طرف استودیوی Tokyo RPG Factory دچار زیان مالی 244 میلیون یِنی شده است. این استودیو سازنده‌ی عنوان I am Setsuna است که در فوریه‌ی امسال در ژاپن بر روی پلی‌استیشن 4 و ویتا عرضه شد.
این استودیو از همان ابتدا برای ساخت I am Setsuna پایه‌ریزی شده بود؛ عنوانی که قرار بود به مذاق طرفداران نقش‌آفرینی‌های قدیمی خوش بیاید. بازی در هفته‌ی اول ورودش به بازار در ژاپن 33,629 نسخه بر روی پلی‌استیشن 4 و 27,994  نسخه بر روی ویتا فروش داشت که مجموعاً 61,623 نسخه فروش کلی آن می‌شود. این میزان فروش شاید برای یک عنوان جدید، رقم خیلی بدی نباشد اما باز هم برای ناشر بزرگی مانند اسکوئرانیکس یک شکست تجاری به حساب می‌آید و دلیل ضرر و زیان مالی این شرکت هم همین مسئله است.
I am Setsuna در 19 جولای امسال در غرب بر روی پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.