Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پچ جدید بتمنِ تل‌تیل برای رفع مشکلات نسخه‌ی پی‌سی منتشر شد

0

استودیوی تل‌تیل به تازگی پچی را برای نسخه‌ی PC بتمن عرضه کرده و امیدوار است این پچ برخی از مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران را برطرف کند.
جدای از مشکلات فنی که هر بازی‌ای می‌تواند در زمان عرضه داشته باشد، نسخه‌ی پی‌سی این بازی در زمان انتشارش در اوایل این هفته با مشکلات عدیده‌ی فنی مواجه بود که همین مسئله هم صدای طرفداران را در آورد. (خبر آن را در گیم‌نیوز بخوانید)
صفحه‌ی استیم بتمن بعد از عرضه‌ی بازی مملو بود از اعتراضات بازی‌کننده‌ها به خاطر مشکلات کنترل، پرفورمنس پائین و مشکلات شکستگی تصویر، ناهماهنگ بودن میان‌پرده‌ها و … که همه و همه باعث شده بود تا کاربران استیم به بتمن جدیدِ تل‌تیل نمرات پائینی بدهند.
تل‌تیل بعد از به وجود آمدن این اعتراضات اعلام کرد از  مشکلات پیش‌آمده آگاه است. این شرکت به تازگی پچی را عرضه کرده که برخی از شایع‌ترین مشکلات فنی نسخه‌ی PC بازی را برطرف می‌کند.
پچ جدید باعث می‌شود تا بازی به صورت اتوماتیک با کارت گرافیک اصلی و اختصاصی کامپیوتر اجرا شود چرا که یکی از مشکلاتی که خیلی‌ها از آن شاکی بودند ایرادِ اجرای خود به خودِ بازی با کارت گرافیک مجتمع (پیش‌فرض) سیستم بود که مطلقاً کارایی پائینی را ارائه می‌داد.
در پچ جدید همچنین یک سری تنظیمات گرافیکی جدید به لیست تنظیمات بازی اضافه شده، از جمله قابلیت انتخاب بین بافت‌های باکیفیتِ بالا که پرفورمنس را پائین می‌آورد یا انتخاب بافت‌های با کیفیتِ پائین‌تر که از لحاظ کیفیت کمی پائین‌تر اما پرفومنس ارائه شده در آن بالاتر خواهد بود.
تل‌تیل امیدوار است پچ جدید بتمن اصلی‌ترین مشکلات نسخه‌ی PC را برطرف کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.