Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی تا قبل از عرضه‌ی پچ روز اول «آسمان هیچ‌کس»، بازی را برای منتقدها نمی‌فرستد

0

احتمالاً در چند هفته‌ی اخیر، خبر دست به دست شدن کپی‌های بازی No Man’s Sky در اینترنت را شنیده‌اید. حتی چندی پیش شخصی برای دسترسی زودتر از موعد به بازی حاضر شده بود 1000 دلار ناقابل خرج کند! به هر حال همین حالا هم بعضی از رسانه‌ها نسخه‌هایی از بازی را در اختیار دارند. البته سونی و استودیوی هِلوگیمز هنوز کد دسترسی بازی را به صورت رسمی برای آن‌ها نفرستاده‌اند.
سونی می‌داند که بعضی از بازی‌کننده‌ها و اصحاب رسانه مشغول تجربه‌ی این عنوان هستند، به همین خاطر برنامه‌ی خود برای ارسال نسخه‌ی مخصوص بازی برای منتقدها را مجدداً به طور رسمی اعلام کرده.
سونی اعلام کرده نسخه‌ی مخصوص منتقدین را دوشنبه یعنی یک روز قبل از انتشار رسمی بازی در سه‌شنبه برای آن‌ها خواهد فرستاد. این شرکت همچنین اعلام کرده حواسش به نسخه‌های غیرقانونی بازی هست و آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.
چیزی که واقعاً هنوز مشخص نشده تاثیر انتشار این پچ بر روی بازی است. آیا این آپدیت صرفاً یک‌سری بهینه‌سازی‌های معمولی را بر روی بازی اِعمال می‌کند و یا تغییرات و اصلاحات بزرگی در بخش‌های مختلف بازی به همراه خواهد داشت؟ آیا این پچ آن‌قدر مهم است که می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی بازخوردهای عموم (چه بازیبازها و چه منتقدین) نسبت به بازی داشته باشد؟
Sean Murray موسس استودیوی هِلوگیمز به تازگی در مورد نسخه‌ی PC بازی گفته:
“اگر شما یک منتقد یا به طور کلی بازی‌کننده‌ی نسخه‌ی پی‌سی هستید ما نسخه‌ی مربوطه را برایتان می‌فرستیم. خوش‌حال می‌شویم هر موقع بازی آماده شد، آن را تجربه کنید و نه زودتر از موعد.”

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.