Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت در «توکیو گیم‌شو» هم حضور نخواهد داشت

0

امروز مایکروسافت کنفرانسی خبری را در یکی از دفاتر خود در شهر توکیو برگزار کرد تا برنامه‌های خود در آینده را برای خبرنگارهای محلی تشریح کند.
در طول این مراسم سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد، این شرکت برای دومین سال پیاپی در همایش Tokyo Game Show حضور پیدا نخواهد کرد اما در عوض میزبان مراسمی تحت عنوان Xbox Big Thanksgiving در اکتبر خواهد بود.
این مراسم سال پیش هم برگزار شد و جمع زیادی از طرفداران هم در آن حضور پیدا کردند و توانستند بسیاری از بازی‌های مهم مایکروسافت از جمله «خیزش مقبره‌نورد» و «رینبوسیکس: سیج» و … را تجربه کرده و با توسعه‌دهندگانی از جمله هیدکی‌کامیا (از استودیوی پلاتینیوم‌گیمز) دیدار داشته باشند.
هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان و مکان دقیق این همایش مشخص نشده؛ این‌که این همایش در هر دو شهر توکیو و Osaka برگزار خواهد شد یا خیر و … اما حداقل در این حد می‌دانیم که مایکروسافت علاوه بر ایکس‌باکس و سرویس‌هایش برای بازی‌های ویندوز 10 هم برنامه خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.