Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتای تایتان‌فال ۲ برای پی‌سی ارائه نمی‌شود؛ تاریخ بتا مشخص شد

0

بتای عنوان چندنفره‌ی تایتان‌فال 2 بر روی پی‌سی عرضه نمی‌شود و در انحصار ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 می‌ماند. این مسئله را Respawn امروز تایید کرد.
وینس زامپلا مدیرعامل احرایی و از موسسان استودیوی ریسپاون اعلام کرد، آن‌ها مشغول تست و برقراری سرورها هستند تا مطمئن شوند که می‌توانند از عهده‌ی تعداد زیاد بازی‌کنندگان آنلاین بر بیایند یا خیر.
او همچنین در ادامه عنوان کرد که نیازی نیست تا بازیشان را بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها تست کنند تا مطمئن شوند که چه زمانی برای انتشار بازی مناسب است. دو دلیل عمده که چرا بتای تایتان‎فال 2 بر روی پی‌سی عرضه نمی‌شود یکی تنوع سخت‌افزاری و دیگری بهینه‌سازی برای سیستم‌های حداقلی است که آن‌ها هنوز بر روی این دو مسئله کار نکرده‌اند.
زامپلا گفته که سازندگان مشغول بهینه‌سازی بازی و رندرکننده‌ی آن هستند اما هنوز به اندازه‌ی کافی بر روی آن کار نشده که بازی به خوبی بر روی سیستم‌های ضعیف هم اجرا شود.
زامپلا همچنین در ادامه‌ی صحبت‌هایش به این مسئله اشاره کرد که با انتشار بتای بازی بر روی پی‌سی ممکن است عده‌ای از پی‌سی‌بازها به کند و کاو در فایل‌های بازی پرداخته و بخش داستانی آن را لو بدهند.
او در پایان گفت بتای بازی در 15 آگوست (25 مرداد) شروع می‌شود.
تایتان‌فال 2 در 28 اکتبر (7 آبان) بر روی پی‌سی، ایکس‌اکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.
استودیوی ریسپاون فردا در همایش گیمزکام اطلاعات بیشتری در مورد بازی منتشر می‌کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.