Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تب بازی‌های رایانه‌ای در اروپا – گیمزکام ۲۰۱۶

0

نمایشگاه گیمزکام به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای اروپا، هر ساله در شهر کلن آلمان، میزبان هزاران خبرنگار، بازی‌ساز و گیمر از سراسر قاره‌ی سبز و حتی دیگر نقاط جهان است. امسال نیز این رویداد از فردا 27 مرداد، در قالب گیمزکام 2016 برگزار خواهد شد.

گیمزکام بعد از E3 شاید بزرگترین رویداد این صنعت در سرتاسر جهان باشد. سیاست‌های ناشرین بزرگ اما در قبال این نمایشگاه با E3 متفاوت است. در گیمزکام معمولا عنوان جدید و بزرگی رونمایی نمی‌شود. در واقع با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آن به فصل پاییز که فصل شلوغی از نظر انتشار بازی‌ها به شمار می‌آید، شرکت‌ها بیشتر سعی در تبلیغات و بازاریابی هرچه بهتر محصولات معرفی شده‌ی خود دارند. در ادامه‌ پیش‌بینی‌ها و انتظارات خود از گیمزکام 2016 را با شما در میان می‌گذاریم. برنامه‌های شرکت‌های مختلف برای حضور در این رویداد بزرگ را مرور خواهیم کرد. همچنین در روزهای آینده می‌توانید با گیم‌نیوز، اخبار این نمایشگاه را لحظه به لحظه دنبال کنید.

2884734-e3-generic2-microsoft-thumbnailمایکروسافت

مایکروسافت برخلاف چند سال گذشته و مخصوصا حضور پرقدرت و شاخص سال گذشته‌ی خود، برای نمایشگاه امسال کنفرانس مطبوعاتی در نظر نگرفته است و به نمایش بازی‌های خود در غرفه‌های خود بسنده کرده است.

با این وجود باید منتظر نمایش‌های قوی و هیجان‌انگیزی از بازی‌های جدید این شرکت باشیم. احتمالا بیشترین تمرکز مایکروسافت بر نمایش‌های چرخ‌های جنگ 4 خواهد بود. چند تریلر هیجان‌ انگیز از بخش‌های داستانی و چندنفره‌ی چرخ‌های جنگ جدید کاملا قابل انتظار است و از طرفی بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز به احتمال قریب به یقین می‌توانند این عنوان را در غرفه‌های مایکروسافت از نزدیک تجربه کنند. منتظر پیش‌نمایش‌های جدید سایت‌های مختلف پس از گیمزکام از این بازی باشید.

همچنین مایکروسافت مسلما نمایش‌های جدیدی از فورتزا هورایزن 3، اسکیل‌باند، ریکور و … خواهد داشت. انتظار داریم نمایشی از بازی کرک‌داون 3 و حتی تاریخ عرضه‌ی آن را نیز در گیمزکام امسال ببینیم. همچنین مایکروسافت اطلاعات زیادی درباره‌ی کنسول جدید خود برای رونمایی در گیمزکام 2016 خواهد داشت.

sony_corporate_4-600x337سونی

سونی نیز مثل مایکروسافت کنفرانسی در گیمزکام نخواهد داشت. سونی با توجه به برگزاری مراسم خود در آینده‌ی نزدیک در نیویورک که احتمالا به معرفی جزئیات کنسول جدید این شرکت اختصاص خواهد داشت، به نظر می‌رسد تمرکز خاصی بر روی PS4 Neo نخواهد داشت. از طرفی اما سونی بیشتر سرمایه‌گذاری خود را بر روی هدست واقعیت مجازی خود خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود بازی‌های اختصاصی و یا نسخه‌های اختصاصی برای این هدست رونمایی شود. بازی‌هایی مثل گرن توریزمو: اسپورت نیز می‌توانند نمایش‌های جدیدی داشته باشند. ضمن این‌که باید منتظر ماند و دید بازی هیجان‌انگیز و مورد انتظار سونی یعنی خدای جنگ در گیمزکام 2016 نمایشی خواهد داشت یا خیر.

blizzardالکترونیک آرتز و بلیزارد

این دو شرکت تنها ناشرینی هستند که در نمایشگاه گیمزکام امسال کنفرانس مطبوعاتی دارند. کنفرانس بلیزارد در ساعت 9 و 30 دقیقه شب و کنفرانس الکترونیک آرتز نیز در ساعت 9 و 45 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

از بلیزارد انتظار داریم بسته‌های الحاقی جدیدی برای عناوینی مثل دیابلو، هارت‌استورم و اورواچ رونمایی کند. همچنین ممکن است خبرهای جدیدی از نسخه‌ی HD استارکرفت که مدتی‌ است شایعاتی از آن به گوش می‌رسد بشنویم. الکترونیک آرتز اما دست پری از بازی‌ها برای نمایش خواهد داشت. از بتلفیلد 1 که از همین الآن نمایش‌های خود را شروع کرده بگیرید تا فیفا 17 که در بازار اروپا عنوان به شدت محبوبی است و در این نسخه با تغییر موتور خود چشم‌های زیادی به خود جلب کرده است. همچنین امیدهای زیادی برای نمایشی تازه و خیره‌کننده از مس افکت: اندرومدا داریم.

23668669ba606745acb3a18d5ad29d0c-mafia-3-will-we-see-joe-return-with-improved-gameplay-png-227673بقیه شرکت‌ها

بقیه ناشرین نیز عناوین زیادی برای نمایش دارند. از مافیا 3 و تمدن 6 و حتی بسته‌ی بازسازی شده‌ی سری بایوشاک شرکت 2K، واچ داگز 2 و گاست ریکان جدید از یوبی سافت، فاینال فانتزی 15 اسکوئرانیکس، کپکام و رزیدنت اویل 7 و … نیز همه و همه منتظرند تا بتوانند با نمایش‌های خوب خود مشتریان بیشتری را جذب کنند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.