Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: دنباله‌ی Vampire: The Masquerade – Bloodlines ساخته می‌شود

0

همان‌طور که می‌دانید در ماه مارس امسال شایعه‌ای به میان آمد مبنی بر این‌که استودیوی آبسیدین قرار است دنباله‌ی عنوان فراموش‌نشدنی Vampire: The Masquerade – Bloodlines را بسازد. متاسفانه این شایعه به حقیقت نپیوست و در عوض آبسیدین و Paradox خبر از ساخت نقش‌آفرینی جدیدی به نام Tyranny را دادند.
اما خبر خوب این است که به نظر می‌رسد هنوز امیدی به ساخت نسخه‌ی جدید Bloodlines باشد.
Paradox به تازگی یک نظرسنجی آنلاین برگزار کرده که و در آن پرسیده که آیا گیمرها Vampire: The Masquerade – Bloodlines را بازی کرده‌اند؟ و این‌که آیا این بازی یک حس نوستالژی قوی را برای شما تداعی می‌کند؟
از این نظرسنجی این‌طور برداشت می‌شود که ظاهراً Paradox می‌خواهد ببیند آیا گیمرها برای تجربه‌ی یک Bloodlines جدید مشتاق هستند یا خیر و آیا دوست دارند یک نسخه‌ی جدید از سری Vampire ساخته شود؟
همان‌طور که می‌دانید در اکتبر سال پیش Paradox استودیوی White Wolf (صاحب امتیاز Vampire: The Masquerade) را خرید.
گذشته از این‌ها در ماه مِی سال گذشته White Wolf مجدداً نام تجاری Vampire Bloodlines را به ثبت رسانید که این مسئله حدس و گمان‌های طرفداران در مورد ساخت دنباله‌ی بازی را قوت بخشید. به هر حال White Wolf هنوز در این مورد صحبتی نکرده است اما نکات گفته‌شده، همه و همه به تایید احتمالی خبر ساخت عنوان جدید Bloodlines در آینده‌ای نزدیک اشاره دارند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.