Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طلوع فولاد؛ معرفی و بررسی بازی موبایلی Dawn of Steel

0

امروزه سبک استراتژی‌ جزو دسته‌های اصلی بازی‌های موبایلی قرار گرفته است. گونه‌ای که خود دارای زیر مجموعه‌های زیادی است. در این بین، بازی‌های استراتژی هم زمان جزو پرطرفدارترین نوع از این بازی‌ها هستند.

«طلوع فولاد» یک بازی در این سبک است که توسط شرکت FlareGames خلق شده. البته شاهکارهای دیگری هم از این شرکت معروف بازی سازی می‌شناسیم که در آینده با آن‌ها آشنا خواهیم شد. برخلاف دیگر بازی‌های استراتژیک موجود برای گوشی‌های موبایل و یا حتا کنسول‌های بازی که سیر داستانی بازی مربوط به گذشته می‌شود، خط داستانی این بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایت‌گرِ زمانی است که ربات‌ها به جای انسان‌ها حکمرانی می‌کنند. این تفاوت به خودی خود باعث شده که تنوع بالایی برای گیمرها ایجاد کند و به طبع باعث افزایش تعداد بازیکن‌های آن شده است.

steel2در طول بازی با ربات‌های غول پیکر زیادی سروکار خواهید داشت که شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌کنند. هر کدام از این ربات‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که برای بهره‌وری بیشتر باید آن‌ها را ارتقا دهید. علاوه بر سلاح‌های ویژه هر ربات یک اسلحه نیز دارد که می‌توانید بسته به علاقه و نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید. در ابتدای کار فقط از یک ربات استفاده می‌کنید ولی با گذشت زمان به تعداد بیشتری از آن‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد تا بتوانید بر حریفان آفلاین و آنلاین خود غلبه کنید. شما برای شکست دشمنان تنها سه دقیقه زمان دارید و در طی این مدت باید بهترین تصمیم‌گیری و استراتژی را برای مقابله با عوامل دفاعی دشمنان و تخریب آن‌ها انجام بدهید.

dawn-of-steel_008شما در Dawn Of Steel می‌توانید به کمک دوستان خود یک ارتش و یک اتحاد تشکیل دهید، ولی این کار کمک شایانی به شما نخواهد کرد چرا که در این قسمت فقط می‌توانید به گفت و گو با یکدیگر بپردازید و یا نبردهای خود را به آن‌ها نشان دهید.

گرافیک بازی برخلاف حجم کم آن بسیار خوب است و شما را کاملا مجذوب خود خواهد کرد و به اعتیاد بیشترتان به بازی کمک می‌کند! در کنار این جلوه‌های تصویری زیبا شما از افکت‌های صوتی هم به قطع لذت خواهید برد.

با احتساب تمامی نقاط قوت و تحسین برانگیز بازی، ضعف‌های بسیاری هم به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود بازی‌سازان جهت بهبودی آن‌ها اقدام کنند. ضعف‌هایی چون کنترل سخت ربات‌ها در هنگام نبردها، دوربین ضعیف بازی و یا حتا نگهداری و ذخیره بازی برای کاربر. البته با توجه به این‌که زمان زیادی از انتشار آن نگذشته است، پیش‌بینی می‌شود این مشکلات به زودی برطرف خواهند شد.

maxresdefaultدر پایان باید گفت، اگر علاقه‌مند به جنگ‌های رباتیک و بازی‌های استراتژیک هستید به هیچ وجه از این بازی نگذرید. شما می‌توانید در سه پلتفرم اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز فون از این بازی لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.