Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ABZU بر روی پلی‌استیشن‌۴ و ایکس‌باکس وان به فروشگاه‌ها می‌آید

0

505 Games اعلام کرده‌است که ABZU -بازی ماجرایی، دریایی و برنده‌ی جایزه- برای هر دو کنسول پلی‌استیشن‌4 و ایکس‌باکس وان در ژانویه‌ی 2017 به قفسه‌ی بازار‌ها خواهد آمد! نسخه‌ی فروشگاهی ABZU شامل یک تم دینامیک انحصاری برای بازی‌کنندگان پلی‌استیشن‌4 و پس زمینه‌های انحصاری برای بازی کنندگان ایکس‌باکس وان  است. ABZU با قیمت 19.99 دلار به فروش خواهد رسید.

ABZU یک فرو‌رفتن حماسی به اعماق دریا است جایی که بازی‌کنندگان راز و شگفتی اقیانوس را می پیمایند در‌حالی که ترکیب‌ استایل‌های هنری و به‌همراه یک روایت احساسی عمیق، محیط های اقیانوس را به‌زیبایی رندر کرده است. بازی کنندگان به عنوان هدایت‌گر، همان‌طور که دنیای اطراف آن‌ها راز‌هایش را برایشان نشان می‌دهد، ارتباط واقعی خود با اقیانوس را درخواهند یافت. کنترل‌های شنا در یک محیط سیال به هدایت کننده اجازه می‌دهد که با آشنه‌های دریایی، هزاران ماهی و دنیا‌های پنهان رویارو شود تا او را برای خواسته‌هایش منتظر گذارد.

با ارائه‌ی این بازی بر روی PS4 در آگوست 2016 ، ABZU تمجیدات گسترده‌ای دریافت کرد که Gamespot بازی را به عنوان «متحرک، تجربه‌ی برتر. در یک کلمه ABZU زیباست…» توصیف کرده‌است.

ABZU اولین ارائه از توسعه دهنده‌ی Giant Squid است و به خاطر آهنگسازش، Austin Wintory،  موفق به کسب جایزه شده‌است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.