Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ویدئوی رسمی از کالبدشکافی «پلی‌استیشن ۴ پرو»

0

تا کنون پلی‌استیشن‌4 پرو قدرتمند‌ترین کنسول بازی است. اما داخل آن به چه صورت است؟ خودتان در این ویدئو‌ی جدید نظاره‌گر باشید، جایی که کیچی آوکی (Keichi Aoki)، سرپرست طراحی مکانیکی، این دستگاه جدید را پیچ به پیچ از هم باز می‌کند.

اگر شما در مدت آغازین فروش آن را خریداری کرده‌اید، تجربه‌ی شما تا کنون چگونه بوده است؟ به طور خلاصه، من تصمیم دارم که تلویزیون کنونی 1080P HDTV خود را نگه دارم – اما هنوز هم می‌توانم از سوپر سمپلینگ سود ببرم، که در بازی‌های پشتیبانی شده نقطه درخشان ارائه این کنسول است. والبته منفعت‌های دیگر هم وجود دارد، مانند پیوستگی بیشتر نرخ فریم، جلوه‌های توسعه یافته‌تر و همچنین مواردی بیشتر در بازی‌های پشتیبانی شده. اما طولی نمی‌کشد که من هم به دارندگان نسل تلویزیون 4K ملحق خواهم شد. شما چه طور؟

قبل از اتمام این را هم بگویم که FAQ نهایی پلی‌استیشن‌4 پرو را بخوانید تا به پاسخ سوالات متداول و همچنین لیستی از بازی های سازگار به همراه تاریخ انتشار آن‌ها دست پیدا کنید. همچنین در سایت EU PlayStation.Blog نوشته‌های جالبی در مورد شیوه‌ی انتقال داده از پلی‌استیشن‌4 حال حاضر خود به پلی‌استیشن‌4 پرو، وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.