Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو «سوییچ» متمایز از تجربه‌های پیشین شما خواهد بود

0

بر اساس گفته‌ی مدیرعامل «انویدیا» (Nvidia)، کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) مانند هیچ چیز دیگری که قبلاً تجربه کرده باشید نیست.

مدیرعامل شرکت سخت‌افزاری انویدیا، «جن-سان هوانگ» (Jen-Hsun Huang) بر این عقیده است که شما از نینتندو سوییچ شگفت زده خواهید شد. در گزارش سه‌ماهه‌ی سوم سال شرکت انویدیا، از جن-سان هوانگ در مورد سود افزایش یافته‌ی بخش بازی شرکت، در قسمت پرسش و پاسخ پرسیده شد.

“حدس می‌زنم که شما می‌توانید بگویید نینتندو در این رشد سهم نسبتاً خوبی داشته است،” این جواب اوست. “و علاوه بر این- همان‌طور که می‌دانید، طراح معماری نینتندو و شرکت تمایل دارند که برای یک زمان طولانی به یک این معماری پایبند باشند. پس این شد که ما دو سال است که بر روی این قضیه کار می‌کنیم.”

وی هم‌چنین ادامه داد: “نتیجه‌ی هفتصد سال مهندسی برای توسعه‌ی این کنسول بازی شگفت انگیز صرف شده است. من معتقدم هنگامی که همه آن را ببینند و از آن لذت ببرند، از آن شگفت زده خواهند شد. این مانند هیچ چیزی که قبلاً تجربه کرده باشند نیست. و البته برند، امتیازات آن‌ها و محتوای بازی اعجاب آور است. بنابراین من فکر می‌کنم که این رابطه‌ای است که دو دهه به طول خواهد انجامید و من در مورد آن بسیار هیجان زده‌ام.”

جالب است که هوانگ از “دو دهه‌ی آینده” صحبت می‌کند و شاید قصد او این بوده که قبل از تغییر بحث به معماری نینتندو، به آن اشاره کند.

نمایش کامل از این کنسول در روز 12 ژانویه‌ی 2017 (23 دی) خواهد بود، پس برای شگفت‌زده شدن آماده باشید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.