Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش باکس آفیس؛ هفته‌ی دوم ماه دسامبر (۱۲/۵/۲۰۱۶)

0

باکس آفیس این هفته، در واقع استراحت بعد از تعطیلات بزرگ هفته‌ی گذشته است، فروش‌ها کمتر هستند و ده فیلم بالای جدول تکان چندانی نخورند و تنها اکران جدید این هفته، حتی نتوانست انیمیشن «موانا» و فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» را یک تکان کوچک دهد.

موانا پس از فروش عظیم هفته‌ی گذشته، این هفته هم در صدر جدول قرار گرفت. این انیمیشن 28 میلیون دلار کسب کرد تا  فروش کلی‌اش را به 119 میلیون دلار برساند. این انیمیشن اگر می‌خواهد به «زوتوپیا» و «فروزن» نزدیک شود، نیاز دارد تا برای مدت زیادی در باکس آفیس باقی بماند اما رسیدن به مرز 250 میلیون دلار برای آن امکان پذیر است. موانا به زودی از فروش انیمیشن «ترول‌ها» عبور می‌کند که این هفته 4 میلیون دلار فروخت، در جایگاه ششم قرار گرفت و تا اینجا 141 میلیون دلار فروخته است. فراموش نکنید که انیمیشن‌های «دیزنی» به این فروش‌های کم راضی نمی‌شوند.

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها با 18 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم تا اینجا 183 میلیون دلار فروخته است. جانوران شگفت انگیز به پرفروش‌ترین‌های مجموعه‌ «هری پاتر» نخواهد رسید اما به زودی از کم‌فروش‌ترین‌هایش عبور می‌کند. فروش این فیلم یک اتفاق خوب برای شرکت «برادران وارنر» است که حساب ویژ‌ه‌ای روی این مجموعه باز کرده است و قصد ساخت چهار قسمت دیگر را هم دارد.

در یکی از معدود غافل‌گیری‌های این هفته، فیلم «ورود» یک بار دیگر به جایگاه سوم بازگشت و 7 میلیون دلار فروخت تا فروش کلی‌اش به 73 میلیون دلار برسد. ورود این شانس را دارد به مرز 100 میلیون دلار هم برسد اما با توجه به بودجه‌ی متوسط فیلم، تا همین جا هم یک موفقیت بزرگ برای سازندگان‌اش به حساب می‌آید.

فیلم «متفقین» در جایگاه چهارم، به فروش آرام‌اش ادامه داد. این فیلم 7 میلیون دلار دیگر فروخت و فروش کلی‌اش را به 28 میلیون دلار رساند. خوشبختانه این فیلم در بازار بین‌المللی حرف‌هایی برای گفتن دارد و احتمالا در انتها به سوددهی خواهد رسید اما حالا، شاید هالیوود یاد گرفته باشد که تعطیلات «روز شکرگذاری» زمان مناسبی برای اکران عاشقانه‌های جنگ جهانی دوم نیست.

در جایگاه پنجم، «دکتر استرنج» به موفقیت‌هایش ادامه داد و با 6 میلیون دلاری که کسب کرد، فروش کلی‌اش را به 215 میلیون دلار رساند. دکتر استرنج این فرصت را دارد تا به مرز 250 میلیون دلار برسد، برای شخصیتی که چندان شناخته شده نیست، این فروش شاهکار است.

در نیمه دوم جدول باکس آفیس این هفته اتفاق خاصی رخ نداد. «ستیغ اره‌ای» به فروش آرام ولی خوب‌اش ادامه داد و «سانتای بد 2» به شکست خوردن. فیلم «حلول» هم که تنها اکران جدید و گسترده این هفته بود، با 2 میلیون دلار فروش، پرچم سفید را به نشانه‌ی تسلیم شدن، تکان داد و احتمالا هفته‌ی آینده در جدول دیده نخواهد شد.

گزارش باکس آفیس؛ هفته‌ی دوم ماه دسامبر (12/5/2016)

هفته‌ی آتی فیلم مهمی روی پرده نخواهد رفت زیرا کسی دوست ندارد رقیب «روگ وان» باشد. اما در بخش اکران محدود، فیلم «لا لا لند» روی پرده می‌رود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.