Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی انتظار دارد هورایزن به یک سری بازی مهم تبدیل شود

0

هنوز یکی دو هفته تا زمان انتشار بازی هورایزن زیرو دان(Horizon Zero Dawn) باقی است اما سونی در فکر از هم‌اکنون در فکر ساخت نسخه بعدی آن است. در گفتگویی با سایت MCV UK، آقای جُن اِدواردز، مدیر تولیدات شعبه بریتانیای سونی، اذعان کرد که الوی(Aloy)، شخصیت اصلی بازی، به یکی از کاراکترهای پرطرفدار سونی تبدیل شود مانند نیثن دریک و سک‌بوی. به عبارتی دیگر الوی را در آینده به عنوان یکی از نمادهای پلی‌استیشن بشناسند.

در ادامه مصاحبه وی گفت که هنوز چیزی مشخص نیست اما امیدها به بازی هورایزن زیرو دان زیاد است و هورایزن نیز پتانسیل تبدیل به یکی از فرنچایزهای برتر پلی‌استیشن را دارد، باید ببینیم که چه پیش می‌آید.

چیزی که واضح است اینکه اگر بازی فروش خوبی داشته باشد، قطعا ادامه‌ای برای آن ساخته شده و حالا حالاها الوی را در کنار خود خواهیم دید. به نظر می‌رسد سونی امیدهای فراوانی به موفقیت بازی هورایزن زیرو دان دارد. این عنوان در تاریخ 28 فوریه مصادف با دهم اسفند ماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.