تاریخ عرضه ریمستر سهگانه کراش بندیکوت مشخص شد
سهگانه بازسازیشده سری کراش بندیکوت مدتی پیش معرفی شد و خیال طرفداران خود را راحت کرد که کمپانی اکتیویژن هنوز روی این سری حساب میکند. قیمت این کالکشن 39.99 دلار بوده و شامل نسخه بازسازیشده سه بازی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot Warpe خواهد بود. همچنین شاهد سیستمی جدید در زمینه ذخیره کردن و چکپوینت بازی، بهبود مراحل فرعی و وقتی و بازسازی موسیقی متن آن خواهیم بود.
بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ 30 ژوئن مصادف با نهم تیر 96 به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن 4 عرضه میشود. در طی یک جلسه پرسش و پاسخ که در بلاگ پلیاستیشن صورت گرفت، سازندگان بازی به تعدادی از سوالات طرفداران جواب دادند:
چرا تا الان برای اعلام زمان انتشار بازی منتظر ماندید؟
پاسخگو – کارا مَسی(تهیهکننده):
تا شما را عذاب دهیم!(شوخی)
راستش را بخواهید، از دید ما باید ابتدا اعتماد به نفس لازم را در مورد کیفیت بالای بازی به دست میآوردیم. اطمینان از اینکه همه چیز برای اعلام یک زمان مشخص مرتب است. این موارد مقداری زمانبر است.
در محیط بازی چه چیزی متفاوت از نسخه اصلی است؟
پاسخگو – داستن کینگ(طراح ارشد بخش هنری):
سوالی خوبی بود. نورپردازی واقعگرایانه در کنار بالابردن بافتهای بازی میتواند محیطی متفاوت از نسخه اصلی به ما ارائه کند. در اصل هدف ما این بوده است که بازی حس و حال نسخه اصلی را به طرفداران بدهد اما در کنار آن محیطی رنگارنگ، جذاب و به لطف تکنولوژی جدید عملکردی بهتر در هنگام انجام حرکات سریع ارائه کنیم.
مراحل مورد علاقه شما در زمینه طراحی هنری محیط کدامها بود؟
پاسخگو – آرون ترالسن(طراح هنری محیط):
به شخصه از کار بر روی مراحل مربوط به دوران ماقبل تاریخ لذت بردم و به نظرم مورد مناسبی برای بازسازی آمدند. وقتی شروع به کار بر روی آنها کردم، به نظرم رسید که با اضافه کردن پوشش گیاهی بیشتر، محیط را ماقبلتاریخیتر میکردم و با همچنین با اعمال تغییراتی بر روی مسیر اصلی بازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کردم.
پاسخگو – جفری لی(طراح هنری محیط):
مرحله مورد علاقه من که بر روی آن کار کردم، مرحله Future Frenzy بود. این مرحله پر از نور، علامتهای مختلف و اشکال مربوط به آینده بود. جان بخشیدن به شهر با نورهای نئون و چراغهای چشمکزن واقعا لذت داشت. بازتاب داشتن نور بر روی ساختمانها کار تیم مهندسی بازی را سخت کرد اما در نهایت شخصا از نتیجه کار راضی هستم.
پاسخگو – اَندرو لی(طراح هنری محیط):
مراحل مورد علاقه من در هنگام کار، Deep Trouble و Under Pressure بود. این مراحل زیر آب پر از گیاهان رنگارنگ و عجیب است که به محیط یک زندگی تازه میبخشد. تلاش من در این مراحل بخشیدن عمق بیشتر به محیط بود، پس منتظر یک اقیانوس با جزئیات بیشتر باشید.
لباس کراش در بازی چیست؟ شورت یا شلوار جین؟
پاسخگو – داستن کینگ(طراح ارشد بخش هنری):
این نسخه از کراش یک شورت عادی به پا دارد که البته هماهنگی خوبی با اشکال و رنگهای محیط نسخه اصلی بازی دارد.
صداپیشگان بازی چه افرادی هستند؟
Fred Tatasciore = Dingodile, Koala Kong, Komodo
Debi Derryberry = Coco, Tawna
Greg Eagles = Aku Aku
Dwight Schultz = Papu, Lab Assistant
Maurice LaMarche = Nitrous Brio, Lab Assistant
John DiMaggio = Uka, Tiny Tiger
Jess Harnell = Crash Bandicoot, Pinstripe Potoroo, Ripper Roo
Corey Burton = Doctor N. Gin, Doctor N. Tropy, Baby Cortex
Lex Lang = Dr. Neo Cortex
چرا ترکیب آهنگها را بازسازی کردید؟ چرا از نسخههای اصلی موسیقی متن بازی استفاده نکردید؟
پسخگو – جاستین جوینر(طراح ارشد بخش سمعی):
به خاطر هماهنگسازی موسیقی بازی با محیط جدید و باکیفیتتر آن مجبور به تغییر در این زمینه شدیم. البته ما تنها آهنگهای نسخه اصلی را بهبود بخشیدهایم و تغییرات کلی ندادهایم زیرا همان آهنگها ترکیب بسیار خوبی را تشکیل میدادند و نیازی به تغییر گسترده نبود.
بازی یک ریسمتر است یا یک ریمیک؟
پاسخگو – دَن تَنگوِی(کارگردان بازی):
میتوان این بازی را یک ریسمتر درجه یک در نظر گرفت زیرا توجه و عشقی که برای آن به کار گرفتهایم را تنها برای عناوین درجه یک یا به اصطلاح AAA خود قائل بودهایم. موارد اضافی جالبی را در بازی شاهد خواهیم بود که مطمئنا طرفداران را خوشحال خواهد کرد.
در ادامه تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده است را به تماشا بنشینید:
نظر شما در مورد ریسمتر سهگانه کراش بندیکوت چیست؟