Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت در تدارک انحصاری‌های بیشتر برای اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷

0

با توجه به سخنان رئیس بخش اکس‌باکس، آقای فیل اسپنسر، جدا از پروژه اسکورپیو، مایکروسافت برنامه‌هایی به مراتب بزرگ و متفاوت‌تر از قبل برای انحصاری‌های دو پلتفرم خود دارد که در سال 2017 از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. وی با ذکر اسامی انحصاری‌های اکس‌باکس وان و ویندوز 10 شامل Sea of Thives، State of Decay 2 و Crackdown 3 عنوان کرد که طرفداران اکس‌باکس می‌توانند انتظار معرفی انحصاری‌های بیشتری در E3 2017 داشته باشند.

اسپنسر اعلام کرد که هدف آن‌ها ساخت بزرگترین لیست انحصاری‌ها در طول تاریخ کنسول اکس‌باکس است و به همین دلیل سرویس Backward Compatibility همچنان به کار خود ادامه داده و روزبه‌روز عناوین بیشتری به آن اضافه خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:

با وچود لیست بلندبالایی از بازی‌ها و انحصاری‌های مختلف که معرفی می‌شوند، بهبود سرویس اکس‌باکس لایو و نزدیک شدن به زمان معرفی و انتشار پروژه اسکورپیو، سال 2017 مطمئنا یکی از به یادماندنی‌ترین سال‌ها برای طرفداران اکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود.

چند روز پیش بود که مایکروسافت تاریخ کنفرانس خود در E3 2017 را یکشنبه، 11 ژوئن اعلام نمود. با وجود پروژه اسکورپیو به نظر می‌رسد که بیشتر این مراسم به کنسول مذکور اختصاص یابد. در طول مراسم انتظار داریم که اسم اصلی و مشخصات واقعی کنسول نیز تایید و منتشر شود.

پروژه اسکورپیو به همراه کنسول اکس‌باکس وان اس در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و بر طبق گفته سازندگان دارای قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K، پیشتیبانی از بلوری 4K و توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی به صورت گسترده و کامل خواهد بود.

در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بسیار بیشتری از پروژه اسکورپیو و همچنین لیست انحصاری‌هایی که انتظار طرفداران را می‌کشند، به دست خواهیم آورد. نظر شما چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.