Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلری از حالت جدید Frontlines بازی «بتلفیلد ۱»

0

محتوای اضافی(DLC) جدید بازی بتلفیلد 1 تحت عنوان They Shall Not Pass، حالتی جدیدی برای تجربه ارائه می‌دهد. همانطور در تریلری که برای این حالت منتشر شده است می‌بینید، بازی در حالت فرانتلاینز بیشتر شبیه به یک مسابقه است. نقشه توسط یک سری از نقاطِ هدفِ خطی تفکیک شده که هر بار فقط یکی از این نقاط برای تصرف کردن فعال است و اولین نقطه از وسط نقشه شروع می‌شود. برای پیشرفت در این حالت، یکی از دو تیم باید تمامی نقاط هدف تا پایگاه دشمن را تصرف کند.

پس از تصرف تمامی نقاط توسط یکی از طرفین، ماموریت عوض می‌شود و آن‌ها باید دو دستگاه تلگراف که داخل پایگاه دشمن قرار دارد را نابود کنند. البته تیم دفاع‌کننده نیز در این حالت می‌تواند با استفاده از تلگراف‌ها به توپخانه دستور حمله صادر کرده و آن‌ها را احضار نماید.

این حالت تا زمانی ادامه می‌یابد که دستگاه‌های تلگراف از بین بروند یا هیچ‌کدام از نیروهای تهاجمی زنده نمانند. در صورتی که مورد دوم اتفاق بیفتد، بازی به روال قبل خود بازگشته و دوباره دو تیم باید برای تسخیر نقاطِ هدف تلاش کنند. پس با این حساب بازی در حالت فرانتلاینز زمانی پایان می‌یابد که دو دستگاه تلگراف یکی از طرفین از بین برود یا زمان تعیین شده برای راند به اتمام برسد.

محتوای اضافیِ دارای حالت فرانتلاینز همچنین چندین نقشه، سلاح، وسیله نقلیه و کلاسِ بازی به بتلفیلد 1 اضافه می‌کند و انتظار می‌رود حول و حوش مارس برای پلتفرم‌های مختلف عرضه گردد. در جهت آماده‌سازی خود برای این محتوای اضافی جدید، آپدیت زمستانی بازی که هفته پیش منتشر شد را دانلود و نصب کنید. در ادامه تریلر حالت فرانتلاینز بازی بتلفیلد 1 را مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد این حالت از بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.