Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر محتوای They Shall Not Pass بازی بتلفیلد ۱

0

سرانجام می‌توانیم نگاهی مناسب به محتویات DLC جدید بازی بتلفیلد 1 تحت عنوان They Shall Not Pass داشته باشیم. در ادامه ویدیو این آپدیت بزرگ را به تماشا بنشینید:

همانطور که قول داده شده بود، CTE بتلفیلد 1 یا همان محیط آزمایشی انجمن بازی با این محتوای جدید آپدیت خواهد شد. نقشه جدید Soissons نیز با دو تانک قدرتمند Char 2C Behemoth و St. Chamond به بازی اضافه می‌شود. البته مدل‌های جدید نیز در نقش ارتش فرانسوی‌ها ایفای نقش خواهند کرد. در ویدیوی فوق گشت‌وگذاری در نقشه جدید خواهیم داشت و جزئیات بیشتری از آن ارائه می‌شود.

تانک Char 2C بر روی ریل قرار ندارد. 5 بازیکن به طور همزمان درون آن جا می‌گیرند و به طور حیرت‌انگیزی از هر ماشین و وسیله اطراف خود بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. به خاطر اندازه بزرگش، رفتن به بسیاری از مکان‌های کوچک با آن سخت است اما نمی‌توان سرعت بالای این تانک قدرتمند را انکار کرد.

همانند سایر نقشه‌های بازی، نقشه Soissons نیز از آب‌وهوای پویا پشتیبانی می‌کند و در هر زمان از بازی می‌توانید انتظار هوای آفتابی، طوفانی و یا بارانی داشته باشید. سایر موراد قابل ذکر نیز شامل اضافه شدن چندین دیالوگ جدید برای سربازان فرانسوی، طرح متفاوت برخی از ساختمان‌ها و حتی وجود خانه‌های درختی با مسلسل‌های داخل‌شان است که حس کاملا تازه‌ای به بازی می‌بخشد.

محتوای اضافی They Shall Not Pass در ماه مارس عرضه می‌شود. نظر شما در مورد آن چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.