Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش‌بینی می‌شود هورایزن فقط در یک سال ۴-۶ میلیون نسخه بفروشد

0

بازی هورایزن زیرو دان با وجود اینکه یک آی‌پی جدید است اما احتمال دارد همانند یک سری کهنه‌کار مانند آنچارتد یا متال گیر سالید به خوبی از عهده کار خود بربیاید. سازمان تحقیقاتی و تحلیلی SuperData، یک پیش‌بینی خوشایند از میزان فروش بازی هورایزن زیرو دان داشته است. با توجه به گزارش این کمپانی، انتظار می‌رود رقم فروش این بازی با فروش فرنچایزهای بزرگ و مطرحی همانند آنچارتد و متال گیر سالید رقابت کند. آقای یست ون درانن، رئیس مرکز SuperData، در گفتگویی با MCV UK گفت:

با توجه به انتشار بازی در اوایل سال و براساس مشاهداتی که داشته‌ایم، عنوان هورایزن زیرو دان می‌تواند تا پایان 2017 فروشی بین 4 تا 6 میلیون نسخه داشته باشد. فروش کلی آن نیز می‌تواند بین 6 تا 8 میلیون نسخه باشد که آن را هم‌رده عناوینی مانند آچارتد و متال گیر سالید قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد که نقدهای عالی که طی چند روز گذشته از بازی منتشر شد نیز در این گزارش بی‌تاثیر نبوده است و همین نقدهای فوق‌العاده انتظارات را برای روز عرضه بالا می‌برد. ون درانن انتشار بازی در این مقطع از سال را یک استراتژی عالی خواند که از سوی سونی اتخاذ شده است و قطعا به فروش سخت‌افزارهای این کمپانی نیز کمک بسیاری می‌کند. علی‌رغم نزدیک بودن زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ نیز، سونی می‌خواهد باز هم انتخاب اول گیمرها، پلی‌استیشن 4 باشد و به موفقیت خود در این عرصه ادامه دهد.

بازی هورایزن زیرو دان 6 روز دیگر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این پیش‌بینی و همچنین خود بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.