Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر قابلیت تغییر شکل در بازی Prey منتشر شد

0

تایفون سراسر ایستگاه فضایی Talos I را فراگرفته و شخصیت اصلی بازی، مورگان یو، باید از بشریت در برابر بیگانگان حفاظت کند. اما نگران نباشید، به عنوان آخرین امید بشر، با قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل‌ارتقا بسیاری تجهیز خواهید شد تا به جنگ موجودات بیگانه بروید. ولی چرا به همین اندازه قانع باشید وقتی می‌توانید از ویژگی‌های دشمن در برابر خودش بهره بگیرید؟ بله…در بازی Prey شما به ویژگی‌های تایفون نیز دست پیدا خواهید کرد. این کار با اسکن دشمنی صورت می‌گیرد که به شما حمله کرده است. در ادامه ویدیو مربوط به این قابلیت را مشاهده نمایید:

یکی از اولین قدرت‌هایی که از این راه یاد می‌گیرید، قدرت Mimic Matter است. از موجودی با نامی مشابه به اسم Mimic Typhon و قدرتی که با آن می‌توانید تقریبا به شکل هر شئ کوچک و بزرگی در محیط ایستگاه Talos I دربیایید. با وسایل کوچک مانند لیوان، قوری، لامپ و یا یک موز شروع می‌کنید و هرچه سطح این قابلیت را ارتقا دهید، توانایی تبدیل به وسایلی پیچیده‌تر را خواهید داشت. طراح ارشد بازی، ریکاردو بیر در این‌باره می‌گوید:

Mimic قابلیتی فوق‌العاده جذاب و کاربردی است. واضح‌ترین کاربرد آن مخفی‌کاری خواهد بود. بهترین راه برای فرار از دست یک موجود بیگانه که توانایی مقابله با آن را ندارید، استفاده از این ویژگی است یا آنکه از ویژگی Mimic برای تله گذاشتن و کشتن موجودات بیگانه استفاده کنید. البته ممکن است به یک درب بسته با قفل امنیتی برخورد کنید سپس به شئ چنان کوچکی تبدیل شوید که بتوانید از سوراخ قفل امنیتی وارد سمت دیگر در بشوید.

با وجود 400 وسیله که می‌توانید خود را به شکل آن‌ها درآورید، Prey با همین یک قدرت، گستردگی گیم‌پلی بازی را چندین برابر نموده است. نظر شما در مورد این قدرت و قابلیت جالب توجه چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.