Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Middle-Earth: Shadow of War به صورت رسمی معرفی شد

0

شرکت مشهور Warner Bros. Interactive بازی Middle-Earth: Shadow of War، ادامه عنوان تحسین‌شده Middle-Earth: Shadow of Mordor را تایید کرد.

بازی Shadow of Mordor توانست بیشتر از 50 جایزه مختلف را دریافت کند از جمله عنوان برترین بازی سال از سوی 2015 Game Developers Choice Awards، جایزه برترین خلاقیت سال در بازی از سوی D.I.C.E. Awards و البته جایزه برترین طراحی بازی از جانب Bafta که خود کیفیت بالای این بازی را نشان می‌دهد. سازنده بازی همان سازنده نسخه قبلی یعنی Monolith Productions است و در بازی Shadow of War شاهد حضور دوباره تَلیون و سِلِبریمبور هستیم که این بار باید از سد دشمن گذشته و با جمع‌آوری یک ارتش بزرگ، کل موردور را بر علیه لُرد تاریکی، سائورون، متحد نمایند.

در Shadow of War بازیکنان با در دست داشتن یک حلقه قدرت جدید به جنگ بر سر Middle-Earth با لیست بلندبالایی از دشمنان درنده، از جمله سائورون و سواران تاریکی وی می‌پردازند. این بازی ماجرایی و جهان‌‌آزاد میزبان سیستم فوق‌العاده جذاب و تحسین‌شده Nemesis نیز خواهد بود که بهبودهای بسیاری داشته است.

همانند و بسیار گسترده‌تر از قبل تصمیمات و حرکات بازیکنان مسیر بازی را به کلی تغییر می‌دهند و با وجود سیستم محبوب نِمِسِز هر فردی دنیای خاص خود را شکل می‌دهد. رئیس کمپانی برادران وارنر، آقای David Haddad در این باره گفت:

استودیو Monolith Productions به خلاقیت خود در زمینه ارائه یک گیم‌پلی عمیق‌تر با قابلیت شخصی‌سازی بیشتر در کنار روایت داستانی هیجان‌انگیز ادامه می‌دهد. بازی Middle-Earth: Shadow of War یک قدم رو به جلو برای این سری خواهد بود که سیستم نِمِسِز(Nemesis) را با سطحی بالاتر معرفی نموده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا داستان سفر را خود به نحوی که دوست دارند رقم بزنند.

همچنین آقای مایکل دِ پلَتِر، نایب رئیس استودیو مونولیث پروداکشنز، عنوان کرد:

در ادامه راه موفقیت بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor، تمامی جوانب بازی از جمله جهان آن، داستان، المان‌های نقش‌آفرینی، هسته گیم‌پلی و البته سیستم نِمِسِز را به طور شگفت‌انگیزی گسترش داده‌ایم. به عنوان یکی از طرفداران Middle-Earth، تمامی تلاشمان را به کار خواهیم بست تا برترین دنیای فانتزی ممکن را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم. مشتاقانه منتظر دیدن داستان‌هایی هستیم که بازیکنان به کمک سیستم جدید Shadow of War خلق خواهند کرد.

داستان بازی دنباله نسخه Shadow of Mordor را پی می‌گیرد و بدیهی است که در زمانی بین دو مجموعه هابیت و ارباب حلقه‌ها به وقوع می‌پیوندد. در بازی شاهد دشمنان متنوع، دنیایی غنی‌تری و کاراکترهایی جدید با داستان‌های منحصربفرد بسیاری خواهیم بود.

بازی Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ 25 اوت امسال برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پروژه اسکورپیو، پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین شایان ذکر است که این عنوان از قابلیت Xbox Play Anywhere بهره خواهد برد. تریلری از این عنوان منتشر شده که شما را دعوت به دیدن آن می‌کنیم:

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.