Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازسازی «سیستم شاک» با آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود

0

با توجه به گفته‌های آقای جیسون فَیدِر، کارگردان بازی، در مراسم GDC 2017 به وب‌سایت پولیگن، بازی سیستم شاک (System Shock) از سوی استودیو بازی‌سازی نایت دایو (Night Dive) که قرار بود بر روی موتور یونِتی ساخته شود به موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 تغییر داده شده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

وی در این مورد گفت:

یونتی یک موتور بازی‌سازی فوق‌العاده برای ساخت عناوین اول شخص شوتر نیست. پس چندین هفته را به دنبال انتخاب یک انجین خوب سپری کردیم تا به لامبریارد و آنریل رسیدم که در نهایت آنریل را برای توسعه سیستم شاک برگزیدیم.

فیدر همچنین افزود که انتخاب آنریل انجین 4 انتخابی هوشمندانه بوده است زیرا کیفیت، پشتیبانی از ویژگی کراس-پلتفرم و قابلیت‌های بسیار دیگری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بازسازی سیستم شاک هیچ‌گونه تغییرات در داستان یا کاراکترهای بازی اصلی را به دنبال نخواهد داشت اما انتظار گسترش و افزایش کیفیت دیالوگ‌ها را داشته باشید. اکثر موجودات، سلاح، آیتم‌ها و نواحی بازی دست‌نخورده اما با اصولی جدید از طراحی بازی و جلوه‌های بصری جدید بازخواهند گشت. ویدیویی از گیم‌پلی نسخه آزمایشی بازی به نمایش درآمده است که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید:

همچنین سه عدد اسکرین‌شات از بازی گرفته شده که دیدن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست:

بازی سیستم شاک در سه ماهه دوم سال 2018 برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، پی‌سی، لینوکس و مک عرضه می‌شود. نظر شما در مورد انجین جدید سیستم شاک چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.