Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تصاویر و تریلر نسخه پی‌سی بازی «گوست رکان: وایلدلندز»

0

با نزدیک شدن به زمان انتشار «گوست رکان: وایلدلندز»، یوبی‌سافت تریلری از نسخه پی‌سی این بازی منتشر نموده است. روند بازی در این ویدیو بر روی یک کارت گرافیک جی‌فورس جی‌تی‌اکس ضبط شده است. در ویدیو به تنظیمات بازی سر می‌زنیم که در بین آن‎ها تنظیم نرخ فریم ریت تا 60 اف‌پی‌اس و رزولوشن بازی تا 4کی دیده می‌شود.

همچنین نمایش‌هایی از قابلیت‌های ویژه نسخه پی‌سی مانند HBAO+ جهت ظاهر بهتر سایه‌ها را شاهد هستیم. نورپردازی حجمی و تکنیک Turf Tech که با استفاده از آن چمن حالت واقع‌گرایانه‌تری به خود خواهد گرفت. در ادامه این ویدیو رو مشاهده نمایید:

اخیرا متوجه شدیم که رئیس جمهور بولیوی به خاطر نحوه نمایش این کشور توسط بازی گوست رکان: وایلدلندز شکایت کرده است. اسکرین‌شات‌هایی از این عنوان:

در ادامه اطلاعات تکمیلی، در اینجا می‌توانید نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی برای اجرا بر روی پی‌سی نیز بیندازید. نظر شما در مورد ویدیو فوق و خود بازی گوست رکان چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.