Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه آزمایشی بازی گرن توریزمو اسپورت در ماه مارس آغاز می‌شود

0

همانطور که می‌دانید بازی گرن توریزمو اسپورت قرار است در سال 2017 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. امروز آقای کزوناری یاماوچی، مدیر استودیو پولیفنی دیجیتال، در بیانیه‌ای به صحبت در مورد بازی و جزئیات نسخه آزمایشی پرداخت:

در رابطه با معرفی نسخه آزمایشی بازی گرن توریزمو اسپورت بسیار هیجان‌زده‌ایم. شرکت‌کنندگان در نسخه آزمایشی شمه‌ای از اینکه بازی گرن توریزمو چگونه آینده ریسینگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد را خواهند چشید و در مسابقه‌ای حساس به رقابت با سایر کاربران کشور خود و نهایتا کاربران سراسر جهان می‌پردازند.

بازیکنان نسخه آزمایشی هر روز قادر به انتخاب از بین تعدادی اتومبیل و مسیر بوده و می‌توانند به صورت آنلاین با دیگران مسابقه دهند. مسیر و اتومبیل‌ها طی مدت آزمایش نسخه بتا متفاوت بوده و مطمئنا کلاس‌های مختلفی ارائه می‌دهیم تا کاملا به امتحان جنبه‌های مختلف بازی بپردازیم.

همچنین این اولین بار خواهد بود که کاربران با نحوه کار Driver Profile آشنا می‌شوند. حضور دو ویژگی Sportsmanship Rating و Driver Rating برای افزایش درصد تساوی شرایط مسابقات برای رانندگان مختلف الزامی است و به صورت طبیعی گروه رانندگان با شرایط برابر را در یک مسابقه قرار می‌دهد. ویژگی اسپورتسمن‌شیپ ریتینگ رفتار و عملکرد راننده طی مسیر مسابقه را پیگیری کرده و درایور ریتینگ میانگین سرعت و مهارت را اندازه‌گیری می‌کند.

نسخه آزمایشی بازی گرن توریزمو از 17 مارس یعنی حدود 7 روز دیگر آغاز شده و البته تنها تعداد خاصی از کاربران برای شرکت در این بتا انتخاب می‌شوند. پس قسمت پیام‌های خود را به صورت مکرر چک کنید، شاید شما هم دعوت شوید.

لازم به ذکر است که سرورها در زمان نسخه آزمایشی تنها مدتی محدود در روز آنلاین هستند. جزئیات بیشتری تا زمان فرارسیدن 17 مارس از این نسخه آزمایشی اعلام می‌شود. اگر برای این بتا موفق به دریافت دعوت‌نامه نشدید نگران نباشید زیرا برای نسخه‌های آزمایشی بعدی ممکن است شانس بیشتری داشته باشید.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه بازی گرن توریزمو اسپورت اعلام نشده است اما انتظار می‌رود این بازی در سه ماهه چهارم سال 2017 انتشار یابد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.