Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی سگ‌های انباری: روزگار خونین در سبک تیراندازی معرفی شد

0

بازی سگ‌های انباری: روزگار خونین براساس فیلم کارگردان معروف کونتین تارانتینو، Reservoir Dogs و در سبک تیراندازی از نگاه بالا برای پلتفرم پی‌سی و اکس‌باکس وان معرفی شد. تصاویر بازی را در ادامه تماشا کنید:

بازی سگ‌های انباری: روزگار خونین شاملی حالتی به اسم Time Back بوده که در آن به بازیکن اختیار داده می‌شود تا زمان را به عقب بازگرداند و هر حرکت و تاکتیکی را با برنامه انجام دهد. هر بار که بازیکنی از این قابلیت استفاده کند، حاصل تلاش تیم مقابل تغییر گسترده‌ای می‌کند.

یکی از روسای استودیو Big Star Games، لیام پَتون، در این مورد عنوان کرد:

به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص فیلم سگ‌های انباری، بر روی ساخت عنوانی اعتیادآور تمرکز کرده‌ایم که به ریشه‌های این فیلم وفادار باشد و اتمسفر حیرت‌انگیز آن را تداعی کند.

با کنترل کاراکترهای مختلف برای دخالت در انفجارهای زمانی، بازیکنان باید از نیروی تک تک اعضای گروه جهت به سرانجام رساندن ماموریت‌ها استفاده کنند. و شایان ذکر است که با هر حرکت و شلیک در طول بازی تغییرات وسیعی بر روی نتیجه بازی خواهید گذاشت.

کاراکترهای بازی شامل آقای بلوند، آقای آبی، آقای قهوه‌ای، آقای نارنجی، آقای صورتی و آقای سفید است.

این بازی طی مراسم PAX East معرفی شد، در بهار امسال برای پی‌سی و بعد از آن در زمانی نامعلوم برای اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.