Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

صفحه رسمی پروژه اسکورپیو راه‌اندازی شد

0

امسال سال بزرگی برای طرفداران اکس‌باکس است زیرا کنسول پروژه اسکورپیو در راه است و طبق گفته سازندگان با قدرتمندترین کنسول بازی ساخته شده روبه‌رو هستیم. اکنون مطلع شدیم که مایکروسافت صفحه رسمی این کنسول غول را نیز بر روی فروشگاه مایکروسافت ایجاد کرده است. البته متاسفانه هیچ تاریخ انتشار یا قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است. چند جمله در وصف کنسول درج گردیده است:

  • قدرتمندترین کنسول بازی که تاکنون ساخته شده با 6 ترافلاپ قدرت پردازش گرافیکی
  • اولین کنسول بازی با ارائه کیفیت 4کی حقیقی و عمق بالای واقعیت مجازی
  • با قابلیت استفاده تمامی بازی‌ها و وسایل جانبی اکس‌باکس بر روی آن

اوایل ماه جاری رئیس بخش اکس‌باکس، آقای فیل اسپنسر، عنوان کرد که به احتمال زیاد اطلاعات زیادی از کنسول اسکورپیو قبل از نمایشگاه E3 ارائه می‌شود و سپس طی خود مراسم جزئیات تکمیلی منتشر خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین سوالات در مورد پروژه اسکورپیو قیمت آن است. اسپنسر در این مورد اعلام کرده که قیمتی برابر با یک دستگاه حرفه‌ای خواهد داشت و البته گران‌تر از اکس‌باکس وان اس 300 دلاری خواهد بود. همچنین وی گفت که مطمئنا اکس‌باکس وان اس با قیمت مناسب‌ترش فروش بیشتری از پروژه اسکورپیو خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر از این کنسول یادتان نرود که گیم‌نیوز را هر روز چک کنید. نظر شما در مورد پروژه اسکورپیو چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.