Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امسال منتظر حضور بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در سرویس PS Now باشید

0

همانطور که می‌دانید سرویس PlayStation Now به شما اجازه تجربه 100‌ها بازی پلی‌استیشن 3 بر روی پی‌سی یا پلی‌استیشن 4 می‌دهد. خوشحالیم از اینکه اعلام کنیم این تعداد حتی بیشتر می‌شود و پای پلتفرم دیگری نیز به این سرویس باز خواهد شد. بله بازی‌های پلی‌استیشن 4 نیز با استفاده از اشتراک سرویس PS Now قابل دسترس خواهند بود. با نزدیک شدن به زمان ارائه چنین خدمتی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم نمود.

در چند هفته آینده یک آزمایش خصوصی با بازی‌های پلی‌استیشن 4 بر روی PS Now خواهیم داشت پس اگر یکی از اعضای فعال این سرویس هستید، ایمیل خود را زود زود چک کنید، شاید دعوت‌نامه‌ای نیز برای شما ارسال گردد.

اگر یکی از اعضای جدید PS Now هستید، این اشتراک دسترسی شما را به تعداد بسیاری از عناوین جذاب ایجاد می‌کند. از آنجایی که این سرویس از تکنولوژی ابری(cloud) استفاده می‌کند، تنها با انتخاب یک بازی می‌توانید به سرعت بازی خود را آغاز کنید.

همچنین کاربران PS Now می‌توانند با استفاده از ویژگی ذخیره‌سازی ابری، بازی خود را بر روی یک دستگاه شروع کرده و بر روی هر دستگاه دیگری با استفاده از اسلات ذخیره خود آن را ادامه دهند.

اگر تاکنون از این سرویس استفاده نکرده‌اید، اکنون بهترین وقت برای انجام این کار است و می‌توانید 7 روز به صورت رایگان از بازی‌های آن لذت ببرید. نظر شما در مورد PS Now چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.