Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم «اساسینز کرید» می‌توانست پایان غم‌انگیزتری داشته باشد

0

به نظر می‌رسد از قرار معلوم فیلم اساسینز کرید می‌توانست براساس دیدگاه بیننده بدتر یا بهتر باشد. در ادامه خطر اسپویل و ذکر داستان فیلم وجود دارد.

فیلم اساسینز کرید در اواخر سال گذشته منتشر شد و همانطور که انتظار می‌رفت نمرات و نقدهای ضعیفی دریافت نمود. البته با این وجود و با شروع سال 2017 این فیلم در هفته اول در بریتانیا حدود 5.3 میلیون پوند فروش داشته است. همچنین شایان ذکر است که پس از گذشت سه هفته از اکران فیلم، اساسینز کرید در سرتاسر دنیا 150 میلیون دلار فروش پیدا کرد.

افرادی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که در پایان شخصیت کالوم به همراه دوستانش از اَبستِرگو فرار کرده و احتمالا گروهی جدید از اساسین‌ها را تشکیل دادند. این در حالی است که کارگردان جاستین کِرزل و ادیتور کریستوفر تِلِفسِن در مورد پایان فیلم لب به سخن گشوده‌اند.

مردم اگر در پایان می‌دیدند که کالوم تنها مانده است خوشحال نمی‌شدند. بینندگان دوست داشتند که وی یارانی داشته باشد و اگر همه اساسین‌ها می‌مردند به هیچ‌وجه راضی نمی‌شدند.

خب پس به نظر می‌رسد بهترین پایان را برای این فیلم داشته‌ایم. نظر شما چیست؟ آیا فیلم اساسینز کرید را دیده‌اید؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.