Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید Injustice 2 به کاراکتر سوپرگرل اختصاص دارد

0

شرکت وارنر براز و دی‌سی تریلری جدید از بازی Injustice 2 ارائه کردند که در آن به بررسی کاراکتر سوپرگرل و جایگاه وی در کشمکش بین سوپرمن و بتمن می‌پردازد. این ویدیو سومین ویدیو از سری تریلرهای «پیمان شکسته» است که در اولین مورد آن شاهد جنگ میان بتمن و سوپرمن بودیم و دومین تریلر نیز نمایشی از مبارزات سایر کاراکترها داشت. اما همانطور که اشاره شد در ویدیو سوم می‌توانیم داستان سوپرگرل را تماشاگر باشیم و ببینیم که او با چه چیزهایی روبه‌رو می‌شود. در ادامه ویدیو بررسی شخصیت سوپرگرل را نظاره‌گر باشید:

بازی اینجاستیس 2 که توسط استودیو موفق NetherRealm در دست ساخت قرار دارد، لیستی بلند بالا از قهرمانان و ضدقهرمانان دی‌سی را گردهم می‌آورد تا قدرت‌نمایی این کاراکترها را پررنگ‌تر از گذشته به رخ بکشد. بازی اینجاستیس 2 در تاریخ 19 می برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.