Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر اپیزود سوم The Walking Dead: A New Frontier

0

همانطور که مطلع هستید تاریخ عرضه اپیزود سوم از بازی The Walking Dead: A New Frontier چند روز پیش مشخص شد و تریلری نیز به همین مناسبت به نمایش درآمد. با شروع روز 28 مارس یعنی فردا بازیکنان می‌توانند اپیزود سوم بازی را بر روی پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، پی‌سی، اندروید و آی‌اواس دانلود نمایند. همچنین دارندگان دیسک بازی نیز پس از در دسترس قرار گرفتن بازی به دانلود این اپیزود و همچنین اپیزودهای چهارم و پنجم بپردازند.

پس از حوادث بهت‌آور اپیزود دوم بازی، خویر می‌خواهد جایگاهی در خانواده‌اش که دوباره یکدیگر را پیدا کرده‌اند، به دست آورد. در این بین تنش‌ها در مورد دیوار ریچموند افزایش می‌یابد. آیا کلمنتاین و بقیه گروه بر علیه خویر می‌شوند؟ شاید وقت انتخاب رسیده است؛ انتخاب از بین خانواده‌ای که در آن به دنیا آمده‌ای و خانواده‌ای که برای خود ساخته‌ای. تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده فرمایید:

اپیزودهای اول و دوم بازی منتشر شده است و توانسته تا به اینجا نظر منتقدین و همچنین طرفداران را جلب نماید. یکی از جملاتی که سایت IGN در مورد بازی به کاربرده به این شکل است:

خویر و خانواده او به شکلی هوشمندانه طراحی و شخصیت‌پردازی شده‌اند و در کنار بازگشت کلمنتاین، کفه ترازو را به سمت موفقیت فصل سوم The Walking Dead سنگین کرده‌اند. مطمئنا با شروع این ماجرا نمی‌توانید برای فهمیدن ادامه ماجرا صبر کنید. مکان‌های کشف‌نشده بازی به شکل عجیبی آشنا و تازه به نظر می‌رسند.

در بیانیه‌ای دیگر سایت گیم اینفورمر در مورد دو اپیزود ابتدایی بازی عنوان کرد:

مرگ‌های غافل‌گیرکننده، خیانت‌های ناخوشایند و گرفتن تصمیمات لحظه‌ای، همه این‌ها باعث می‌شود تا یک داستان دیوانه‌کننده داشته باشیم؛ چیزی که شما را وادار می‌کند تا به شدت منتظر ادامه بازی باشید.

بازی The Walking Dead: A New Frontier هم برای بازیکنان جدید جذاب است و هم برای افرادی که دو فصل اول را تجربه کرده‌اند. گروه اول می‌توانند داستانی جدید را تجربه کنند و گروه بعدی می‌توانند با استفاده از فایل‌های ذخیره شده خود در دو فصل اول بازی، به ادامه ماجراجویی خود بپردازند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.