Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا؛ کهکشان پرطرفدار اندرومدا

0

بازی مس افکت: اندرومدا در هفته انتشارش توانست به صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا دست یابد و به پادشاهی بازی گوست رکان: وایلدلندز پایان داد. به دلیل سقوط این بازی به مقام دوم، عنوان LEGO Wolrds نیز ناچارا به رتبه سوم رفت. این اتفاقات به صورت زنجیره‌ای سبب سقوط سایر بازی‌ها نیز به مقام‌های پایین‌تر شده است.

عنوان افسانه زلدا: نفس حیات‌وحش در رتبه ششم باقی ماند و بازی‌های فیفا 17، راکت لیگ، کالاف دیوتی: اینفینیت وارفر و فورزا هورایزن 3 به ترتیب در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

حضور در صدر جدول در هفته اول انتشار خبر خوبی برای سازندگان بازی است اما بازی زیاد به مذاق طرفداران خوش نیامده و اکثرا از انیمیشن‌های آن شکایت دارند. در این بین منتقدین نیز آنچنان که باید و شاید تحت تاثیر بازی قرار نگرفتند اما باز هم مس افکت: اندرومدا توانست نمرات نسبتا خوبی از آن‌ها بگیرید.

در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده نمایید:

  1. Mass Effect: Andromeda
  2. Ghost Recon: Wildlands
  3. Lego Worlds
  4. Horizon Zero Dawn
  5. Grand Theft Auto V
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  7. FIFA 17
  8. Rocket League
  9. Call of Duty: Infinite Warfare
  10. Forza Horizon 3

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ آیا مس افکت: اندرومدا هفته آینده هم در صدر جدول باقی می‌ماند؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.