Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پروژه اسکورپیو برای مایکروسافت اهمیت بالایی دارد – بازی‌های سطح اول در راه اکس‌باکس وان

0

سال بزرگی در انتظار اکس‌باکس و طرفدارانش است زیرا کنسول جدید این شرکت یعنی پروژه اسکورپیو قرار است در تعطیلات امسال عرضه شود. تمامی بازی‌های اکس‌باکس وان بر روی این کنسول قابل بازی است و اکنون فیل اسپنسر تاکید می‌کند که بازی‌های درجه اول باید برای این سیستم آماده باشند، احتمالا منظور وی برای زمان انتشار این کنسول است.

اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد اینکه آیا شاهد عرضه عنوانی در زمان انتشار اسکورپیو خواهیم بود یا نه عنوان کرد:

اینکه در زمان انتشار اسکورپیو بازی‌های فرست پارتی داشته باشیم امری ضروری است.

کاملا مشخص نیست که منظور اسپنسر از حرف‌هایش چیست اما احتمالا منظور او آپدیت شدن بازی‌های کنونی برای استفاده از قدرت پروژه اسکورپیو است. طبیعی است اگر مایکروسافت بخواهد بازی‌هایش را برای اسکورپیو آماده کند زیرا این کنسول قرار است پرچمدار وی برای مابقی سال‌های باقی مانده از نسل هشتم باشد.

در تریلر معرفی کنسول اسکورپیو که در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآمد سازندگانی از شرکت‌های بزرگ مانند بتسدا و الکترونیک آرتز صحبت‌هایی انجام دادند و شاید به همین دلیل بازی‌هایی از این استودیوها برای پروژه اسکورپیو آپدیت شود.

همچنین اسپنسر در مورد تمرکز بالای تیم اکس‌باکس بر روی عناوینی که قرار است عرضه و آپدیت شود صحبت کرد.

علاوه بر تمامی بازی‌های اکس‌باکس وان، اسکورپیو از همه لوازم جانبی اکس‌باکس وان نیز پشتیبانی خواهد نمود. یکی از مسائل اصلی اسکورپیو قیمت آن است. مایکروسافت در این مورد قیمت درستی اعلام نکرده اما در اکثر موارد کنسول اسکورپیو را یک دستگاه پرمیوم خطاب کرده است و قیمتی بیش از اکس‌باکس وان اس برای آن در نظر گرفته‌اند. نظر شما در مورد اسکورپیو چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.