Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جومانجی با عنوانی جدید این بار در دنیای بازی‌های ویدیویی

0

دیروز در مراسم CinemaCon شهر لاس وگاس، سونی نام کامل دنباله فیلم خاطره‌انگیز جومانجی را اعلام نمود. اسم این فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle خواهد بود که ممکن است شما را تا حدودی به خنده بیاندازد زیرا اگر آن را به فارسی ترجمه کنیم با عبارت «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» روبه‌رو خواهیم شد. همچنین تایید شد که داستان فیلم این بار حول یک بازی ویدیویی در جریان است.

با توجه به سخنان استیون واینتراب که در این رویداد حضور پیدا کرده بود، بازیگر معروف به راک، دوین جانسون، بر روی استیج آمده و حضار را دعوت به دیدن تریلری از فیلم نمود. هنوز تاریخ مشخصی برای به نمایش درآمدن این تریلر به صورت جهانی اعلام نشده است.

خط داستانی فیلم در مورد 4 بچه دبیرستانی است که در زمان تنبیه خود با بازی جومانجی آشنا و درگیر اتفاقات آن می‌شوند. این بچه‌ها که به عنوان تنبیه مجبور به تمیز کردن زیرزمین مدرسه شده‌اند یک کنسول بازی عجیب و قدیمی به همراه یک بازی ویدیویی به نام جومانجی پیدا می‌کنند. سپس متوجه می‌شوند که با انتخاب هر یک از کاراکترهای داخل بازی، به عنوان آن شخصیت وارد یک جنگل می‌شوند.

یکی از پسرهای نحیف داستان پس از اینکه به کاراکتر راک تغییر پیدا کرده و بازوهای قوی خود را حس می‌کند، هیجان‌زده می‌شود. اما از سوی دیگر یکی از دخترهای پرطرفدار مدرسه به مردی به اسم جک بلک تبدیل می‌شود.

ابتدا در آوریل 2016 بود که خبر رسید فیلم جدید جومانجی یک بازسازی از نسخه محبوب دهه 90 آن خواهد بود. هرچند بعدا جانسون اطلاع‌رسانی کرد که فیلم جدید جومانجی نه یک بازسازی بلکه ادامه‌ای بر نسخه قبل است. جِید کاسدان کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. نظر شما در مورد فیلم جدید جومانجی که امسال اکران می‌شود چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.