Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیزر تریلر معرفی Destiny 2 منتشر شد؛ تریلر معرفی بازی فردا ارائه می‌شود

0

استودیو بانجی و اکتیویژن در ادامه روند کند معرفی بازی دستنی 2، امروز تیزر تریلری به اسم Last Call منتشر کردند که در آن شاهد حضور Cayde-6 با بازی نیتن فیلیون هستیم. وی در حال خوردن نوشیدنی فضایی بوده و داستان یک جنگ به یادماندنی را تعریف می‌کند، احتمالا داستان وقایعی که در نسخه بعدی دستنی تجربه خواهیم کرد.

با اینکه هیچ روندی از گیم‌پلی دستنی 2 در این تیزر قرار نگرفته است اما خبر از انتشار تریلر کامل معرفی این بازی در 30 مارس یعنی فردا می‌دهد. همچنین در آن شاهد تخریب The Last City بازی دستنی خواهیم بود، چیزی که قبلا در آرت‌ورک دستنی 2 به نمایش درآمده بود. در قسمتی دیگر از این تیزر شاهد مورد هدف قرار گرفتن Cayde-6 و Zavala در پاتوق همیشگی‌شان هستیم و Ikora Rey نیز در حال جنگ با یک دشمن Cabal است که قبل آن را ندیده بودیم. آهنگ متن استفاده شده در تیزر نیز بسیار طنزآمیزتر از آهنگ تریلر معرفی نسخه قبل است. در ادامه این تیزر را مشاهده فرمایید:

بازی دستنی 2 در تاریخی نامشخص در پاییز امسال عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که همانند قبل محتوا و آپدیت‌های این بازی نیز در انحصار زمانی کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. نظر شما در مورد تیزر نمایش داده شده چیست؟ منتظر تریلر معرفی فردا باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.