Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر معرفی سلاح و قدرت‌های بازی Prey

0

بتسدا به تازگی تریلری از بازی پرِی منتشر کرده است که در آن به بررسی سلاح و قدرت‌های داخل بازی پرداخته می‌شود. سلاح و قدرت‌هایی که به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد و در سرنوشت شما تاثیر خواهند داشت.

ترکیب‌های متفاوت ارتقا مهارت‌های داخل بازی می‌تواند بر سطح دشواری بازی بیفزاید و هر بازیکن تجربه‌ای متفاوت با دیگری از بازی خواهد داشت. سازندگان در این مورد می‌گویند:

شاید شما آخرین امید بشریت بر روی ایستگاه Talos I باشید اما برای از بین بردن تهدید موجودات تایفون به خوبی تجهیز شده‌اید. با قابلیت‌ها، سلاح و قدرت‌هایی که دارا هستید، اکنون نجات نوع بشر در دستان شما قرار دارد. با 24 ارتقا متفاوت از ویژگی‌ها انسانی و 20 قدرت متفاوت فرازمینی، هر بازیکن تجربه خاص خود را از بازی Prey خواهد داشت.

در ادامه این ویدیو جذاب از بازی را تماشا کنید:

مطمئنا بازی پرِی یک عنوان هیجان‌انگیز خواهد بود و با توجه به سخنان ریکاردو بِیر بازی بیش از یک پایان خواهد داشت. در مصاحبه‌ای آقای بِیر اعلام کرد که بازی دارای چندین متفاوت است و این قضیه بستگی به عملکرد بازیکن پیرامون ایستگاه فضایی Talos I و کاراکترهایی که هنوز زنده مانده‌اند، دارد. هر چند در واقع دو پایان برای بازی در نظر گرفته شده است و بقیه زیرمجموعه‌ای از این دو هستند. شایان ذکر است که در بازی هیچ‌گونه باس‌فایت یا مبارزه با رئیسی وجود نخواهد داشت.

داستان بازی حدود 16 تا 22 ساعت طول خواهد کشید و این به سرعت و عملکرد بازیکن بستگی دارد. بازی پرِی در تاریخ 15 اردیبهشت بر روی پلی‌استیشن 4، پی‌سی و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد آن چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.