Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نام و موضوع نسخه بعدی انیمیشن محبوب رالف خرابکار مشخص شد

0

عنوان نسخه بعدی انیمیشن محبوب دیزنی یعنی رالف خرابکار مشخص شد. در خلال مراسم CinemaCon در لاس وگاس، دیزنی نام نسخه بعدی را Ralph Breaks the Internet: Wreck-it Ralph 2 یا به فارسی، رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار 2 نامید.

همانگونه که از قبل اعلام شده بود، صداپیشگان اصلی انیمیشن شامل جان سی رِیلی، سارا سیلوِرمَن و جِین لینچ در نقش‌های قبلی خود اقدام به صداپیشگی خواهند کرد. کارگردانی این نسخه نیز به دست برنده جایزه اسکار با انیمیشن زوتوپیا یعنی ریچ مور و فیل جانستون سپرده شده است و تاریخ اکران نیز برای اواخر 96 رقم خورده است.

همانطور که از اسم این نسخه پیداست، به نظر می‌رسد که این بار موضوع انیمیشن به اینترنت مربوط است تا بازی‌های ویدیویی. جانستون در این مورد می‌گوید:

این دفعه خرابکاری‌های رالف متوجه مسائل روی وب می‌شود. دنیای اینترنت یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توان ونالوپ و رالف را به آن فرستاد. در این دنیا موارد بسیاری برای به پیش کشیدن موضوع کمدی وجود دارد.

نسخه اول این انیمیشن یک موفقیت بزرگ بود. نسخه اول توانست در پایان هفته اول اکران نزدیک به 50 میلیون دلار فروش داشته باشد و رکورد قبلی استودیو والت‌دیزنی را که در دست «گیسو کمند» بود به نام خود به ثبت برساند. براساس گزارش باکس آفیس موجو، این انیمیشن که با بودجه 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، توانسته است به فروش 470 میلیون دلاری دست پیدا کند.

یکی از دلایل موفقیت نسخه اول بازخورد مناسب منتقدین نسبت به آن و حضور بازیگرانی همچون جَک مَک‌برایِر، مِندی کالینگ و جِین لینچ بود. نظر شما در مورد نسخه دوم انیمیشن رالف خرابکار چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.