Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر روز عرضه بازی «پرسونا ۵»

0

بالاخره زمانش فرا رسید. زمان آنکه به سراغ قلب‌های شرور بسیاری که آماده تسخیر شدن هستند بروید، کاری که فقط از گروه «دزدان روح» ساخته است. آماده باشید تا دوستانتان را گرد هم آورده و بزرگ‌ترین سرقتی که تاکنون دنیا به خود دیده است را انجام دهید زیرا بازی پرسونا 5 در سراسر جهان منتشر شده است.

جدیدترین دانش‌آموز انتقالی آکادمی شوجین در توکیو یک بچه شرور است یا حداقل شایعات حاکی از چنین قضیه‌ای است. البته حقیقت این است که شخصیت اصلی بازی پرسونا 5 به دلیل جرم مرتکب نشده و توسط مدیران بی‌انصافی در شهر محل زندگی خود گرفتار شده است. متاسفانه وی قربانی یک سیستم آلوده است و باید خود را مجاب به ارائه بهترین رفتارش کند تا از به بار آوردن مشکلاتی بیشتر در جامعه جلوگیری نماید. در ادامه تریلر روز عرضه بازی پرسونا 5 را مشاهده بفرمایید:

البته بزودی معلوم می‌شود که این کار به هیچ‌وجه برایش ساده نخواهد بود زیرا قابلیتی جدید در او ظهور کرده که به وسیله آن می‌تواند به جهانی جدید به نام «متاورس» سفر کند و در آنجا به تغییر دادن خواسته‌های نادرست افراد شرور بپردازد. بازیکنان باید او و گروهش را در این سفرها راهنمایی نمایند و البته تمامی این کارها باید در خفا انجام شده و مانند چند دانش‌آموز عادی دبیرستانی جلوه کنند. نظر شما در مورد بازی پرسونا 5 چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.