Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر عرضه عنوان LEGO City Undercover

0

شرکت وارنر براز، تی‌تی گیمز و لگو گروپ روز انتشار بازی LEGO City Undercover اعلام کردند، عنوانی که در آن بازیکنان با قبول نقش یک افسر پلیس به نام چیس مک‌کین، در جستجوی یک مجرم با اسم رکس فیوری هستند و می‌خواهند به جرم و جنایت گسترده وی در سطح شهر پایان دهند.

سازنده بازی تی‌تی گیمز و ناشر آن شرکت بزرگ وارنر براز است. بازی «لگو سیتی آندرکاور» در تاریخ 7 آوریل برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. بازی هم برای طرفداران قدیمی سری لگو و هم افراد جدید تجربه‌ای هیجان‌انگیز در شهر بزرگ لگو سیتی رقم می‌زند. شهر لگو سیتی شامل 20 ناحیه متفاوت بوده و پر از ماموریت‌های مختلف شامل دستگیری دزد ماشین، بازرسی اتومبیل‌ها، گرفتن موجودات بیگانه شیطان، نجات خوک‌های گمشده و البته صدها مورد به دست آوردنی دیگر خواهد بود. همچنین بازی لگو سیتی آندرکاور به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت دو نفره به جرم و جنایت شهر رسیدگی کنید و یک تیم عالی با دوستان خود تشکیل بدهید. در ادامه تریلر روز عرضه بازی را به تماشا بنشینید:

بازی لگو سیتی آندرکاور همانطور که اعلام شد در تاریخ 18 فروردین برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم پی‌سی عرضه می‌گردد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.