Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Batman: Arkham VR برای اچ‌تی‌سی وایو و آکیلس ریفت نیز عرضه خواهد شد

0

بازی موفق بتمن: آرکام وی‌آر در کم‌تر از چند هفته دیگر برای دو هدست واقعیت مجازی دیگر یعنی اچ‌تی‌سی وایو و آکیلس ریفت عرضه خواهد شد.

بتمن: آرکام وی‌آر تنها نسخه فرعی بتمن است که برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر در زمان انتشار این هدست ارائه شد و اکنون این بازی قرار است برای پی‌سی نیز منتشر گردد. نسخه پی‌سی بازی از هر دو هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو و آکیلس ریفت پشتیبانی خواهد کرد و در تاریخ 25 آوریل انتشار می‌یابد. بازی آرکام وی‌آر با دسته‌های بازی اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و استیم قابل انجام بوده و همچنین به صورت کامل از دسته بازی هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند. در ادامه ویدیو معرفی نسخه پی‌سی بازی را مشاهده فرمایید:

بازی شما را به صورت اول شخص در نقش بتمن قرار می‌دهد و با اینکه بازی تقریبا کوتاه است اما یکی از بهترین عناوینی است که به صورت کامل از تکنولوژی هدست‌های واقعیت مجازی بهره می‌گیرد. هیچ محتوای اضافی برای نسخه پی‌سی وجود نخواهد داشت. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.