Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱.۵ میلیون نسخه «پرسونا ۵» روانه‌ی بازار شده است

1

امروز شرکت آتلوس ناشر عنوان نقش‌آفرینی متفاوت «پرسونا 5» اعلام کرد که تعداد 1.5 میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده است.

این بازی تابستان سال گذشته در ژاپن برای پلی‌استیشن 3 و 4 عرضه شده بود و بالاخره نسخه‌ی غربی آن این هفته منتشر شد. هنوز صحبتی در مورد این‌که چه میزان از فروش 1.5 میلیون نسخه‌ای پرسونا 5 بر روی کدام پلتفرم بوده است به میان نیامده. همچنین آتلوس آمار دقیقی برای مقایسه‌ی میزان فروش این بازی با بازی‌های دیگر و قسمت‌های قبلی پرسونا ارائه نداده است.

آتلوس در این هفته اعلام کرده بود که با بازی‌کنندگانی که قسمت‌های زیادی از بازی را استریم می‌کنند و باعث لوث شدن داستان می‌شوند برخورد می‌کند. همچنین قابلیت به اشتراک گذاشتن بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 غیرفعال شده است.

استقبال منتقدان از این بازی، آن را به بهترین نقش‌آفرینی ژاپنی که تا کنون منتشر شده است تبدیل کرده. می‌توانید نمرات این بازی را در این‌جا مشاهده کنید. همچنین تریلر روز عرضه‌ی بازی هم می‌تواند شما را مجاب کند تا آن را تهیه کنید. این‌جا می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.