Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان بازی فار کرای ۴ یوبی‌سافت را ترک کرد

0

عضو سابق شرکت بزرگ یوبی‌سافت یعنی آقای الکس هاچینسون این شرکت را ترک نمود تا استودیو اختصاصی خود را بسازد. هاچینسون که کارنامه درخشانی دارد و کارگردانی عناوین بزرگی همچون اساسینز کرید 3 و فار کرای 4 را انجام داده است، جدایی خود از این شرکت فرانسوی را بر روی تویتر اعلام کرد. وی عنوان کرد:

“از بابت کمک در ساخت بازی‌های شاهکاری مانند فار کرای 4 و اساسینز بسیار احساس غرور می‌کنم اما خوشحالم که می‌خوام پروژه‌ای جدید را شروع کنم. به همراه چندی از دوستان استودیویی جدید به نام Typhoon Studios تاسیس کرده‌ایم. احتمالا به این زودی‌ها چیزی برای ارائه نداشته باشیم زیرا در حال تدارک موارد اولیه برای ساخت یک استودیو موفق هستیم. اما در حال حاضر به آینده نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم همه شما را شگفت‌زده کنیم، پس منتظر باشید.”

در سال 2012 هاچینسون با این گفته که بازی‌های پرخرج و بزرگ یا به اصطلاح AAA چیزی بیش از یک غده سرطانی نبوده و به زودی فراموش می‌شوند، تیتر روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد. هاچینسون قبل از اینکه در سال 2010 به عضویت یوبی‌سافت دربیاید در دو شرکت الکترونیک آرتز و مکسیس فعالیت داشت و بر روی عناوینی از جمله Spore و سیمز 2 کار کرده است. نظر شما چیست؟ آیا اولین بازی استودیو تایفون می‌تواند دنیا را شگفت‌زده کند؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.