Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ شروع طوفانی پرسونا ۵

0

بازی پرسونا 5 هفته گذشته عرضه شد و اگر نمرات و نقدهای بازی را به حساب بیاوریم، همه افراد از آن لذت برده‌اند. جدول فروش هفتگی بریتانیا نیز این قضیه را تشدید می‌کند زیرا بازی پرسونا 5 در هفته اول انتشار توانسته جایگاه اول این جدول را به دست آورد.

از زمان عرضه بازی Ni No Kuni در سال 2013، پرسونا 5 اولین عنوان نقش‌آفرینی ژاپنی است که توانسته در هفته اول انتشار جایگاه نخست این جدول را به خود اختصاص دهد. بازی فاینل فانتزی مقام دوم را در زمان انتشار کسب کرد اما با در نظر گرفتن انتشار همزمان آن با فیفا 17 می‌توان گفت که نتیجه قابل قبولی به دست آورده است.

این اولین بار است که یکی از عناوین استودیو Atlus بوده و احتمالا بزرگ‌ترین لانچی که تاکنون از سوی این شرکت دیده‌ایم زیرا خبردار شدیم که در هفته گذشته حدود 1.5 میلیون نسخه از بازی پرسونا 5 روانه بازار شده است.

از دیگر نقاط جدول این هفته باید به سقوط مس افکت: اندرومدا از جایگاه اول به پنجم اشاره نمود که پس از کاهش 53 درصدی فروش این بازی رخ داده است. گوست رکان وایلدلندز و لگو ورلدز توانسته‌اند با عملکردی مناسب به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به دست بیاورند. در ادامه لیست کامل را مشاهده نمایید:

  1. Persona 5
  2. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  3. LEGO Worlds
  4. GTA 5
  5. Mass Effect Andromeda
  6. FIFA 17
  7. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  8. LEGO City Undercover
  9. Call of Duty: Infinite Warfare
  10. Overwatch

نظر شما در مورد جدول بالا چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.