Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رمدی موفقیت‌های اخیرش را با عرضه‌ی دو بازی دیگر در امسال ادامه می‌دهد

0

شرکت بازی‌سازی رِمِدی جزئیات نتیجه سال مالی 2016 خود را اعلام کرد و از سود 16.4 میلیون دلاری خبر داد که طبق گزارش پارسال، نسب به سال گذشته با افزایش 19.4 درصدی روبه‌رو شده است. کیفیت فوق‌العاده شرکت رمدی با عرضه بازی کوانتوم بریک در بهار گذشته تشدید شد و چنین سودی نتیجه فروش بالای عناوین حال حاضر شرکت است.

پایه اصلی موفقیت شرکت رمدی سابقه طولانی آن در ساخت بازی‌هایی است که هم تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهند و هم کیفیت بصری خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارند. عنوان کوانتوم بریک که به صورت انحصاری برای مایکروسافت ساخته شد، بزرگترین پروژه این شرکت فنلاندی در زمان عرضه بازی بوده است.

در حال حاضر رمدی به دنبال ساخت ادامه یکی از پرطرفدارترین عناوین خود بوده و در این زمینه استودیو موفق Simlegate را نیز در کنار خود می‌بیند. این استودیو کره‌ای به واسطه بازی کراس‌فایر شهرت خود را به دست آورد، عنوانی که تاکنون بیش از 650 میلیون کاربر ثبت شده داشته و سالانه بیش از 1 میلیارد دلار سوددهی برای استودیو سیملِگِیت دارد.

همچنین رمدی در این بین در حال کار بر روی یک بازی با اسم رمز P7 نیز هست. تصمیم شرکت بر این است تا این بازی را برای طیف گسترده‌تری از پلتفرم‌ها نیز عرضه کند و به همین دلیل در حال توسعه تکنولوژی نورت‌لایت خود برای کنسول پلی‌استیشن 4 است. نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ آیا یک شاهکار دیگر از سری الن ویک شاهد خواهیم بود؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.