Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی پرطرفدار بایونتا در نهایت برای پی‌سی عرضه شد

0

همانطور که در مطلب دروغ‌های آوریل خبری مربوط به بازی بایونتا اشاره به یک تایمر داشت، قرار بر این بود که پس از اتمام این تایمر شاهد ارائه خبر انتشار بایونتا بر روی پی‌سی باشیم اما به لطف مرجع Siliconera کمی از زودتر از موعد قضیه برملا شد. در ادامه تریلر انتشار نسخه استیم بازی را مشاهده نمایید:

عنوانی که در روز دروغ آوریل از سگا شاهد یک بازی 8 بیتی بایونتا بود که دست‌آوردهای داخل آن اشاره به یک سایت با یک شمارشگر داشت. افرادی که بازی را قبل از 25 آوریل بر روی استیم تهیه کنند، بدون هیچ گونه هزینه اضافی نسخه دیلاکس بازی را دریافت خواهند نمود.

نسخه دیلاکس بازی دارای 5 موسیقی متن زیبا از بازی، نسخه دیجیتالی آرت‌بوک و تعدادی والپیپر و آواتار اختصاصی خواهد بود. قیمت بازی 19.99 دلار است. همچنین شایان ذکر است که بازی از رزولوشن 4K و تنظیمات پیشرفته گرافیکی پشتیبانی می‌کند. نظر شما در مورد انتشار چنین شاهکاری بر روی پی‌سی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.