Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی بریتانیا: ارواح یوبی‌سافت دوباره در صدر

0

در هفته‌ی متنهی به 22 آوریل، عنوان تیراندازی Open-World شرکت یوبی‌سافت برای دومین هفته‌ی متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا قرار گرفت. این بازی در مجموع چهار هفته در این رتبه قرار گرفته است.

بعد از بازی جدید یوبی‌سافت، GTA V در رده‌ی دوم قرار گرفته است. بعد از آن هم بازی فوق‌العاده‌ی EA Sports یعنی فیفا 17 در رده‌ی سوم قرار دارد. ظاهرا این بازی‌ها قرار نیست با کاهش فروش مواجه شوند و مدام آمار فروش آن‌ها بالا و بالاتر می‌رود. این در حالی است که بازی‌های نسبتا جدیدتر مثل «اثر جرمی: اندرومدا» و «هورایزون: زیرو دان» بعد از یک هفته غیبت، دوباره در جمع ده بازی پرفروش قرار گرفته و به ترتیب نهم و ششم هستند.

بازی Ghost Recon: Wildlands در هنگام عرضه با نقدهای متفاوتی روبرو شد اما طبق آمار، تا کنون پرفروش‌ترین عنوان این مجموعه بوده است و سود زیادی عاید یوبی‌سافت کرده. احتمالا این افزایش فروش مربوط به بسته‌ی الحاقی پیش‌روی این عنوان است که به زودی عرضه خواهد شد.

لیست 10 بازی پرفروش این هفته‌ی بریتانیا را ببینید:

  1. Ghost Recon: Wildlands
  2. Grand Theft Auto V
  3. FIFA 17
  4. Lego Worlds
  5. Rocket League
  6. Horizon Zero Dawn
  7. Overwatch
  8. Call of Duty: Infinite Warfare
  9. Mass Effect: Andromeda
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.