Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی Marvel vs. Capcom: Infinite اعلام شد

0

شرکت کپکام، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان و ناشران دنیای بازی‌های ویدیویی، امروز اطلاعات گسترده‌ای در مورد بازی مورد انتظار خود یعنی Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کرد. با در نظر گرفتن کاراکترهای متنوع از هر دو شرکت مارول و کپکام، بازی دارای حالت آزاد 2v2 بوده که با طیف عظیمی از حالت‌های مختلف تک‌نفره و همچنین دونفره ترکیب شده است و هم طرفداران قدیمی و هم طرفداران جدید از تجربه این بازی لذت خواهند برد. بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با 28 شهریور به صورت همزمان بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

برای اولین بار در تاریخ این سری، دنیای مارول و کپکام در حالتی داستانی و هیجان‌انگیز درگیر یکدیگر شده و قهرمانان و ضدقهرمانان برای نجات دنیاهای خود علیه تهدیدی جدید به نام Ultron Sigma به پا می‌خیزند. با ترکیبی از دشمنان رباتیک که در دنیای مارول با نام Ultron شناخته شده و در کپکام Sigma صدا زده می‌شوند، این تهدید جدید دنیا را با ویروسی سایبری آلوده می‌کند. البته جمعی بی سابقه از جنگجوهای بزرگ با اتحاد در کنار یکدیگر می‌خواهند این تهدید را از بین برده و دنیا را نجات دهند.

با اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شد، فهمیدیم که تعدادی دیگر از کاراکترهای دنیای این دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite حضور خواهند داشت:

• Ultron
• Hulk
• Thor
• Hawkeye
• Rocket Raccoon
• Chun-Li
• Strider Hiryu
• Chris Redfield

هر کاراکتر جدید ویژگی‌ها و حرکات خاص خود را دارد و به لیست دیگر مبارزان بازی اضافه می‌شود. استفاده از Infinity Stoneها می‌تواند برگ برنده هر بازیکن بوده و با استفاده از آن‌ها نتیجه بازی را رقم بزنند. علاوه بر بخش داستانی متقاعدکننده، بازی دارای بخش سنتی تک‌نفره، تمرینی، ماموریت‌ها و تعداد بسیار زیادی از حالت‌های متفاوت بخش چندنفره خواهد بود که می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم کند. در ماه‌های آتی، کاراکترها و اطلاعات بیشتری از این بازی ارائه خواهد شد.

از امروز می‌توانید برای پیش‌خرید بازی اقدام کرده و یکی از نسخه‌های استاندارد با قیمت 59.99 دلار یا دیلاکس با قیمت 89.99 دلار را خریداری نمایید. نسخه دیلاکس شامل یک محتوای اضافی از 6 کاراکتر قابل بازی جدید خواهد بود. با پیش‌خرید هر یک از این دو نسخه هم کاستوم‌های جدیدی برای کاراکترهای بازی دریافت خواهید کرد. بدیهی است که نسخه‌ای محدود از بازی یعنی نسخه کالکتور آن هم همزمان با نسخه‌های دیگر انتشار یافته و مزایای ویژه خود شامل یک جعبه از Infinity Stoneهای واقعی، استیل‌بوک بازی، 6 مجسمه از قهرمانان به همراه نسخه دیلاکس آن را در بر خواهد داشت. نظر شما در مورد بازی Marvel vs. Capcom: Infinite چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.