Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که از بازی Call of Duty: WW2 می‌دانیم

61

به تازگی بازی مورد انتظار Call of Duty: World War II معرفی شده است. در رویداد معرفی آن تریلر تقریبا کاملی از بازی ارائه شد که در کنار اطلاعات انتشار یافته از سوی تیم سازنده می‌تواند شما را تا حدود بسیاری با بازی Call of Duty: WW2 آشنا کند.

بخش داستانی

بازی شما را به دوران جنگ جهانی دوم در اروپا بازمی‌گرداند. همانند Call of Duty 2، بازیکنان باری دیگر در نقش جوخه اول مشهور Infantry ظاهر شده و در سواحل نورمندی راه خود را با مبارزاتی طاقت‌فرسا به سوی فرانسه، بلژیک و در نهایت نازی‌های آلمان باز می‌کنند. یکی از سربازان در پایان تریلر بازی می‌گوید به اولین Bloody خوش آمدید.

البته این دفعه با کیفیتی بالا و مثال‌زدنی جنگ جهانی دوم را تجربه می‌کنیم. تریلر بازی حداقل از نظر گرافیکی فوق‌العاده است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای با نسخه قبلی مربوط به جنگ جهانی در سری کالاف دیوتی نسبت به این بازی داشته باشیم، دنیای بازی‌های ویدیویی از زمان عرضه World at War در سال 2008 تغییرات بسیاری داشته است. بخش تک‌نفره بازی همانند بخش چندنفره دارای محیط‌های تاریخی بسیاری از جنگ جهانی دوم است.

متن کامل تویت سازنده:

بازیکنان داستان شخصیتی به نام رونالد رد دنیلز را دنبال کرده که یک سرباز جوان عضو ارتش ایالات متحده بوده و به همراه گروهش، جوخه اول افسانه‌ای Infantry، به راه خود در جنگ‌های بی‌پایان اروپا ادامه می‌دهد. با پیوستن به متحدین بریتانیایی و گروه مقاومت فرانسه، از سواحل نورمندی گرفته تا آزادسازی پاریس و ورود به آلمان، این جوخه باید سخت مبارزه کند تا بتواند به کسب پیروزی نزدیک شود. بخش داستانی به وضوح صحنه‌های فراموش‌نشدنی جنگ جهانی دوم و تلاش‌های قهرمانانه Fighting First را به نمایش درمی‌آورد.

بخش چندنفره

هر چند که استودیو اسلجهمر گیمز توضیحات گسترده‌ای در مورد بخش چندنفره بازی نداد اما جزئیات جدید حاکی از آن است که شاهد شبکه اجتماعی Headquarters، گروه‌ها، حالت War و بازگشت گیم‌پلی روی زمین سخت هستیم و دیگر شاهد حضور جت‌پک‌ها و راه رفتن روی دیوارها نخواهیم بود.

  • Headquarters:
    نوعی شبکه اجتماعی کاربردی برای استفاده در بخش چندنفره بازی است.
  • Divisions:
    روشی جدید برای سرگرم شدن در بخش چندنفره بازی تحت عنوان گروه‌ها یا Divisions طرح‌ریزی شده است. Divisions بازیکنان را در مرکز جنگی قرار می‌دهد که قرار است سال‌ها در مورد لحظات قهرمانانه آن صحبت شود. از بین گروه‌های مختلف از جمله Infantry و Armored می‌توانید یکی را برگزینید.
  • War Mode:
    تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تازه از بخش چندنفره که بازیکن را در فضای جنگ جهانی دوم غرق می‌کند. تیم‌ها در دو گروه متفقین و متحدین بر سر اهداف استراتژیکی به جنگ خواهند پرداخت.
  • بازگشت به گیم‌پلی روی زمین:
    بخش چندنفره بازی دوباره به حالت کلاسیک روی زمین خود باز خواهد گشت، چیزی که طرفداران آن را می‌شناسند و دوست دارند. دیگر خبری از پرواز با جت‌پک و دویدن روی دیوار نخواهد بود.

زامبی‌های نازی

شاید بسیاری امیدوار بودند تا امسال تجربه‌ای جدید از بخش تعاملی چندنفره بازی داشته باشند اما ظاهرا امسال باز هم باید زامبی بیشتری سلاخی کنیم. البته کشتن زامبی‌ها هیچ‌وقت بد نیست اما کم کم حالتی تقریبا به خود گرفته است. شاید نوع دیگری از تعاملی چندنفره محض تنوع بد نباشد. هر چند که مطمئنا کشتن زامبی‌های نازی بسیار لذت‌بخش است. چیزی بیش‌تر از کشتن زامبی و نازی هیجان‌انگیز نیست، پس کشتن هر دو در قالب یک فرد می‌تواند حسی دیوانه‌وار داشته باشد.

تاریخ عرضه

بازی Call of Duty: World War 2 در تاریخ 3 نوامبر مصادف با روز جمعه 12 آبان ماه عرضه می‌شود. عمده بازی‌ها روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند اما اکتیویژن جمعه را انتخاب کرده است که احتمالا دلیل آن می‌تواند تجربه بازی در آخر هفته باشد که دلیلی منطقی است.

پلتفرم‌ها

در حالیکه می‌دانیم به طور قطع بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی انتشار می‌یابد اما اکتیویژن لزوما احتمال انتشار Call of Duty: World War 2 روی نینتندو سوییچ را رد نکرده است. البته عرضه این بازی برای سوییچ دور از انتظار است نه به خاطر قدرت کمتر آن بلکه به دلیل وجود بخش چندنفره بازی اما امیدواریم که برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود. تجربه کالاف دیوتی در حال راه رفتن هم می‌تواند جذاب باشد.

همچنین تقابل پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو نیز در زمان انتشار بازی جالب است و اینکه بدانیم چه تفاوتی با نسخه‌های عادی کنسول خود خواهند داشت.

نسخه آزمایشی بخش چندنفره ابتدا روی پلی‌استیشن 4

با پیش‌خرید بازی می‌توانید به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی دسترسی پیدا کنید. این نسخه ابتدا به پلی‌استیشن 4 می‌آید، همانند اتفاقی که برای نسخه قبلی کالاف دیوتی افتاد. البته بعدا به احتمال زیاد شاهد انتشار یک نسخه آزمایشی عمومی برای بازی خواهیم بود اما هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

تریلر بازی

تصویر روی جلد بازی

مشخص شد تصویری که در اوایل معرفی بازی دیدیم همان تصویر باکس‌آرت یا جلد روی جعبه بازی است. به نظر کمی بی‌آلایش و ساده است. تصویری از یک سرباز که به پشت یک اسلحه تکیه داده و یک نشان زنجیری در دست دارد. خبری از انفجار و نمایش فردی از میان آتش و دود نیست. البته می‌توان آن را قابل قبول و به نوعی زیبا دانست.

بسته‌های الحاقی

سیزن پس بازی به قیمت 49.99 دلار در سال اول انتشار به فروش می‌رسد. بیانیه رسمی در مورد سیزن پس:

خریداران سیزن پس بازی محتویات دانلودی سال 2018 بازی را در اختیار خواهند داشت. سیزن پس بازی شامل همه محتویات دانلودی آن نبوده و ممکن است در همه کشورها ارائه نشود. تاریخ انتشار و قیمت آن نیز روی پلتفرم‌های مختلف متفاوت است. سیزن پس از فروشگاه داخلی بازی قابل خریداری است و آن را از جای دیگری تهیه نکنید.

با این اوصاف باید منتظر محتویات جدیدتر و بیشتری از بازی در سال‌های آتی باشیم و احتمالا فقط محدود به سال 2018 نشویم.

نسخه‌های بازی

سه نسخه متفاوت از بازی برای پیش‌خرید وجود دارد اما در حال حاضر توضیحاتی دو نسخه از آن مقداری ناقص است زیرا در توضیحات آن‌های عبارت «و بیشتر» ارائه شده است و ما هم نمی‌دانیم این عبارت دقیقا به چه معنا است:

Base Edition and Digital Base Edition – قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 59.99 دلار

Digital Deluxe Edition – سیزن پس و بیشتر، قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 99.99 دلار

Pro Edition – سیزن پس، استیل‌بوک و بیشتر، قیمت پیشنهادی برای خرده‌فروشی: 99.99 دلار

نظر شما در مورد بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی دوم چیست؟ در این شکی نیست که می‌تواند طرفداران قدیمی بازی را جذب خود کند اما آیا نسل جدید طرفداران این سری مشهور که به جنگ در فضا و سیاره‌ها عادت کرده‌اند را هم می‌تواند متقاعد کند؟

61 نظر برای این مطلب
  1. amin.z می‌گوید

    سلام بر همگی ببخشید این بازی در بخش داستانی چند مرحله دارد اگه بگید ممنون میشم یاعلی خداحافظ و این بازی آیا نسخه های دیگری دارد

  2. amin.z می‌گوید

    سلام بر همگی ببخشید این بازی در بخش داستانی چند مرحله دارد اگه بگید ممنون میشم یاعلی خداحافظ

  3. یاسین می‌گوید

    سلام من وقتی وارد مولتی پلیر (دونفره )میشم یک دفعه گی از بازی خارج میشه و نمیاره چیکار کنم ؟؟؟؟؟بازی سی دی هست کرک هم شده ….مشخصات کامپیوتر هم بالای ……..هم افلاین امتحان کردم و هم انلاین …؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین

  4. M.Z می‌گوید

    سلام خسته نباشید. سیستم من
    Core i5_7500
    Ram 2*8GB=16GB 2400 ght
    1050 2gb gddr5
    Z 270 p
    این بازی رو چطوری میاره

  5. Vdb می‌گوید

    باید دور خرابه ها بچرخی و هی تیراندازی کنی تا تانکها منفجر بشن

  6. متین می‌گوید

    با سلام.
    ببخشید بخش داستانی این بازی چند مرحله داره؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      12 تا.

  7. Safegh می‌گوید

    سلام بچه ها من تو مرحله اول اونجا که با سرباز نازی درگیر میشه گیر کردم هی منو با سر نیزه میکشه باید چکار کنم میشه لطف کنید جواب بدید

  8. رامین می‌گوید

    سلام دوستان من رو مرحله ای که با سربازی تو اتاق با اسلحه اش هی دعوا میکنم و حرف اف هم هی می چرخه نمیدونم باید چیکار. کنم؟

    1. نيم می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم اگه راهشو یاد گرفتی بمن بگو ممنون میشم ،همش بایه سرباز ألمانی تو اتاق درگیره و میمیره

  9. حسن می‌گوید

    با سلام من بازی رو با کامپوتر بازی می کنم ولی وقتی به مرحله دوم میرم پیام میده و ار بازی خارج میشه

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام.
      چه پیامی میده؟

      1. حسن می‌گوید

        directx encountered an unrecoverable error

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          لطفا مشخصات سیستمتون رو بگید.

  10. surush می‌گوید

    داستان این بازی درمورد سرباز رایانه یا دزمون داس یا یه شخصیت دیگه

  11. علی می‌گوید

    زامبیش افلاین نمی شه تو یه دستگاه بازی کرد

  12. علی می‌گوید

    من میخوام بازی رو اپدیت کنم ولی وفتی دانلود میشه 35 مگایایتش میمونه ارور میده چیکار کنم اپدیتش 34 گیگه اگه میشه به ایمیلم جواب بفرستید زدم همه چیرم پاک کردم براش نشده اکانتم حالا پریده؟

  13. ali می‌گوید

    باسلام و احترام
    من دیشب دیسک بازی رو برای ps4 گرفتم
    اولش گفت باید دستگاه آپ شه به ورژن 4.73 ، انجام دادم
    بعد بازی نصب شد و رفتم تو بازی
    حالا پیام میده برا شروع باید آپدیت کنی؟
    حالا سوال من اینه که من تا حالا دستگاه رو به اینترنت وصل نکردم چون همه بازی ها رو برام ریختن اگه وصل شم بن میشم احتمالا
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سوال!
      اگه دستگاه به اینترنت متصل نیست پس چطور آپدیت کردید؟
      کنسول الزاما با وصل شدن به اینترنت بن نمیشه، ممکنه بازیاتون قفل بشن و دیگه قابل استفاده نباشند. نگران بن شدن نباشید خیلی.

  14. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید من تو آنلاین از طریق استیم که میرم این ارور رو دریافت مینم 103294 … به یکی گفتید که باید سی دی کی بخره خب بعد باید برا آنلاین بازی کردنش هم به استیم پول بدیم؟؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نه اگه نسخه اصلی بازی یا همون سی دی کی بازی رو داشته باشید لازم نیست پول دیگه‌ای بدید.

      1. محمد می‌گوید

        خب من الان نسخه reloaded دارم . سی دی کی که خریدم چه جوری بدمش به بازی؟؟؟

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          استیم.

          1. محمد می‌گوید

            از طریق استیم!! اها باشه . ممنون تو دومادیت برقصم

  15. ghost می‌گوید

    من بازی رو نصب کردم رو کامپیوتر اجرا هم میشه میخوام آنلاین بازی کنم یه اخطار میده این اخطار است 103294 باید چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید.

    تازه وقتی بازی رو رو دسته تنظیم میکنم دسته رو نمی‌شناسه همه کار هم کردم اما نمیتونم با دسته بازی کنم لطفاً کمک کنید ممنون میشم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      آنلاین که خب نمی‌تونید بازی کنید، باید نسخه اصلی یا سی‌دی‌کی رو بخرید.
      تنظیم دسته رو هم، با نرم‌افزار x360ce انجام بدید

  16. نوید می‌گوید

    سلام ، دوستان نمی دونم چرا تو بازی آنلاین لولم از 55 بالاتر نمیره ، تمام امتیازی که نیاز بوده لولم بالا بره رو گرفتم ولی الان چند وقته که در پایان هر بازی امتیاز صفر میده و لولم رو بالا نمیبره ، اسلحه و … را برام باز میکنه ولی لولم رو بالا نمیبره؟!!!! لطفا راهنمایی کنید.

  17. دانیال می‌گوید

    سلام ببخشید میخواستم بدونم برای اجرای مراحل بازی هم باید اینترنت داشته باشم؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نه دوست من. نیازی به اینترنت نیست.

  18. محمدحسین میرزاجانی می‌گوید

    ببخشید اول ک بازی رو تو ps4 میگیریم باید اپدیت کنیم؟

  19. m.amin می‌گوید

    سلام .خسته نباشید. میخواستم بدونم ایا در این بازی میتوان به صورت افلاین قسمت زامبی و به صورت دو نفره بازی کرد یا حتما نیاز به اتصال اینترنت است؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نه نمیشه آفلاین بازی کنید.

  20. علی می‌گوید

    سلام من کال آف دیوتی رو خریدم امروز می خوام آفلاین بازی کنم ولی نمی ره تو بازی هی می ره رو دانلود ۱۶ گیگی که برا آنلاین بازی کردنه باید چیکار کنم؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      اتصال به اینترنت رو قطع کنید
      حتما کرک بازی رو بریزید.

  21. شایان می‌گوید

    سلام.من بازی رو وقتی گرفتم گفت ۱۶ گیگ ابدیت باید بکنی تا بتونی بری تو بازی . بعد ابدیت کردم ولی بازی رو نصب نمیکنه .نمیدونم چرا؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      کدوم نسخه رو گرفتید و کدوم کرک رو‌ ریختید؟

  22. علی می‌گوید

    سلام من الان مرحله hill موندم اجرا نمیشه نصب بازی مشکلی نداشت تا اون مرحله هم بازی کردم ولی دیگه بقیه اجرا نمیشه

  23. میلاد می‌گوید

    سلام این بخش نازی زامبیش شانسی نداره ؟میمون و اینا چی اگ میشه زود جواب بدید داریم بازی میکنیم با دوستان

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نه مرحله‌ایه.

  24. Ali jj می‌گوید

    سلام میشه بگید چطور تو بخش زامبی دونفره بازی کنیم؟(ps4 )
    راستی تو مرحله اَی ک ٢ تا تانک باید بزنم گیر کردم میشه راهنمایی کنید؟

  25. متین می‌گوید

    میشه رو یک دستگاه ps4 چهار نفره بازی کرد

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بخش زامبی‌ها رو میتونید.

      1. سیاوش می‌گوید

        میشه توضیح بدین چطوری میشه ؟

  26. Ali می‌گوید

    سلام من لولم ۵۵ تو مولتی پلیرش مدتیه دارم بازی میکنم ولی اصلا لولم نمیره بالا کسی میدونه علتش چیه و باید چکار کنم؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بازی Level Cap داره و همین lvl 55 آخرشه.
      برای لول آپ شدن بعد از این باید 10 بار به lvl 55 برسید.

      1. نوید می‌گوید

        آقای زعفرانی از پاسخی که دادید ممنونم ، شما مطمئن هستید که باید 10 بار تا لول 55 پیش بریم تا لولمون آپ بشه؟
        به نظر خیلی منطقی نیست! ضمنا برای اینکه مجددا لولمون رو به 55 برسونیم باید چیکار کنیم؟

  27. مهرداد می‌گوید

    سلام من یکی از مراحل چهارم بازی کالافww2 گیر افتادم چند روزی هست که این مرحله ام

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام کدوم مرحله؟

  28. محمد می‌گوید

    بخش زامبی ها در نسخه ویندوز که خریدم اجرا نمیشه . میدونید مشکل چیه؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      چه نسخه‌ای خریدید؟
      باید حتما کرک شده باشه… از reloaded استفاده کنید.

      1. سجاد می‌گوید

        سلام من قسمت تانک گیر کردم دوت تانک حمله میکنن سریع ازبین میرم میشه بگید چیکار کنم ممنون

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          من نمی‌دونم دوست من، امیدوارم کسی از دوستان بازی کرده باشه و بگه.

        2. نوید می‌گوید

          شما برای اینکه بتونید دو تا تانک رو از بین ببرید باید قبل از اینکه از اون سر بالایی بیان پایین شما بین خانه ها خودتون رو پنهان کنید سعی کنید دور خانه های ویران شده بچرخید و از پشت به تانک حریف نزدیک بشید و قافلگیرش کنید و بعد از هر شلیک زمانی برای پر کردن تیر نیاز هست بعد از 2 شلیک پی در پی سعی کنید مجددا جای خود را عوض کنید و فقط به قسمتیکه بالای تانک یک برجستگی هست شلیک کنید .

  29. ميلاد می‌گوید

    سلام من بازی رو بری pa4 خریداری کردم ولی بازی احرا نمیشه یک بخش دانلود میاد که حجمش ٩ گیک هستن لطف راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      دیسک خریدین؟ آپدیت روز اول بازیه، بذارید دانلود شه. اگه بازی رو آفلاین خریدین، نه.

  30. reza می‌گوید

    به نظر من اکتیویزن بهترین کار را کرد چون جنگ در آینده از نظر خیلی ها بی معنی ولی من خودم اینفینیتی
    وادونس را خیلی دوست داشتم ولی بلک اپس 3 خیلی مسخره بود جنگ جهانی 2 واقعیت است و اکتیویزن از کمپانی دایس که بترفیلد 1 رو که در جنگ جهانی 1 بود تقلید کرد با تشکر از سایت گیم نیوز.

  31. محمد می‌گوید

    تروخدا یکی مشخصاتی که برای کامپیوتر میخوادو بگه اگه میدونه

    1. حاتمی می‌گوید

      رم ۸ گیگی می خواد.گرافیک ۲ گیگ جی تی ایکس ۶۶۰ به بالا میخواد.سی پی یو i5 هم میخواد.۴۱ گیگ هم حجمش هست.

  32. مهیار می‌گوید

    میشه بگید فرق نسخه عادی با Digital Deluxe Editio فقط در مپ یا چیزای دیگه نث اسلحه هم

  33. حمید می‌گوید

    سلام،خسته نباشید.من که خیلی جنگ های اینده مثل ادونسد،بلک 3 و اینفینیتی رو تایید نمیکنم.و بر این باور هستم که کالافدیوتی باید برگرده به چند سال قبل و بازی هایی مثل مدرن وارفار3و2،بلک اپس2،و گوست،با شیوه ها و پردازش ها و داستان های جدید وهمچنین گرافیک و هیجان زیاد.سه نوع جنگاوری تو کالاف هست که عبارت اند از:1-جنگ های قدیدی مثل بلک1 و وُرلد وار، 2- جنگ های امروزی که در دنیا درحال رخ دادن هست،مثل سری مدرن وارفار و3- جنگ های پیشرفته در سال های اینده.به نظر بنده که اکتیوژن،ایفینیتی وارد و تری ارچ، بازی کالافدیوتی واقعی رو حول جنگ های امروزی که در دنیا داره رخ میده،خیلی بهتر میتونن نمایش بدن،و با ساختن اینگونه جنگاوری ها شناخته میشه،مثل سری مدرن وارفار.درباره جنگ های قدیمی خیلی مشتاق نیستم،ولی از هیجانات زیادی و خونریزی های جالبی برخوردار هستن.امیدوارم کالافدیوتی مدرن وارفار4،در سال 2018 بتونه بهترین باشه.ممنون از اطلاعاتی که در اختیار گذاشتین

    1. ali می‌گوید

      به نظر من نگاهی به آینده هم بد نیست و می تونه خیلی جذاب باشه. البته هر کس سلیقه ای داره اما باید Call of Duty WWII رو دید. ممنون بابت مطالب

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.