Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات بازی بعدی سازندگان «مکس‌ پین» مشخص شد

0

استودیوی «رمدی» که خالق عناوینی همچون «الن ویک»، «کوانتوم بریک» و «مکس پین» است با شرکت 505 Games به توافق رسیده تا عنوانی جدید را تولید کند. این عنوان جدید که فعلا با اسم رمز P7 شناخته می‌شود قرار است برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

شرکت 505 علاوه بر این‌که این پروژه را تهیه می‌کند، نزدیک به 8 و نیم میلیون دلار در ساخت بازی سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت همچنین وظیفه‌ی بازاریابی و انتشار عنوان استودیوی رمدی را بر عهده دارد و در نهایت 45 درصد از عواید فروش بازی را تصاحب خواهد کرد.

طبق اطلاعات به دست آمده از اطلاعیه‌ی تازه منتشر شده‌، این بازی در یکی از جهان‌های خلق شده توسط استودیوی رمدی جریان دارد. بازی یک “اکشن سوم شخص سینمایی” خواهد بود.

همچنین مشخص شده است که این بازی با استفاده از انجین «نورث‌لایت» (Northlight) خود رمدی ساخته می‌شود و “در میان بازی‌های رمدی عمیق‌ترین مکانیسم‌های گیم‌پلی را دارد.”

رمدی از این‌که شرکت 505 را وارد معادلات خود کرده است خرسند است و سران این استودیو امیدوارند بتوانند با همکاری با این شرکت دنیای جدیدی از تجربه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را به مخاطبین خود ارائه کنند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این استودیو بازی‌های قبلی خود را ادامه می‌دهد یا به سراغ عنوان جدیدی خواهد رفت؟‌ عنوان قبلی رمدی که انحصارا برای مایکروسافت منتشر شد توانسته بود نظرات مثبت مخاطبین را به خود جلب کند و آمار فروش راضی کننده‌ای داشت. پیش از این، «آرون گرین‌برگ» مدیر تبلیغاتی مایکروسافت در مورد این بازی گفته بود:‌ “مثل همه‌ی فیلم‌ها، لازم نیست برای همه‌ی بازی‌ها یک دنباله هم ساخته شود.”

با انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی در گیم‌نیوز مطالب بیشتری را برای شما منتشر خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.