Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Mario Kart 8 Deluxe در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا

0

بازی Mario Kart 8 Deluxe هفته گذشته بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. مقبولیت عمومی بازی در جایگاه آن روی جدول فروش هفتگی بریتانیا تاثیر داشت و به عنوان اولین بازی کنسول نینتندو سوییچ که جایگاه نخست جدول فروش بریتانیا را تصاحب کرده است، معرفی شد. ماریو کارت 8 دیلاکس همچنین اولین بازی فیزیکی نینتندو از سال 2011 است که به چنین موفقیتی می‌رسد.

آخرین باری که یک بازی ماریو در صدر این جدول قرار داشت به سال 2008 برمی‌گردد، وقتی که بازی Mario Kart روی کنسول وی عرضه شد.

نینتندو برای زمان عرضه ماریو کارت 8 دیلاکس از قبل آماده شده بود و کنسول‌های سوییچ بیشتری روانه بازار کرد و شاید همین قضیه یکی از دلایل افزایش فروش هفته به هفته بازی افسانه زلدا: نفس حیات‌وحش و صعود پنج پله‌ای آن در جدول فروش هفتگی بریتانیا بوده است.

بازی‌های Sniper: Ghost Warrior 3، Little Nightmares و Outlast 2 هم در هفته گذشته انتشار یافتند که از این بین دو بازی اول جزو 5 بازی برتر جدول بودند اما Outlast 2 به رتبه فروش بهتری از 14 دست پیدا نکرد. از حضور مداوم بازی GTA V در بین 5 بازی بالای جدول هم نباید به راحتی گذشت. در ادامه لیست 10 بازی اول جدول فروش هفتگی بریتانیا را مشاهده می‌فرمایید:

  1. Mario Kart 8 Deluxe
  2. Sniper Ghost Warrior 3
  3. GTA 5
  4. Little Nightmares
  5. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  6. LEGO Worlds
  7. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  8. Call of Duty: Infinite Warfare
  9. FIFA 17
  10. Horizon Zero Dawn

نظر شما در مورد فروش بازی‌های فوق چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.